Astra sports tourer nadaljuje pri Oplu pol stoletja tradicije karavanov. Foto: Opel
Astra sports tourer nadaljuje pri Oplu pol stoletja tradicije karavanov. Foto: Opel

Dandanes karavani niso več le bolj ali manj spretno nadgrajene limuzine ali kombilimuzine z več prostora, ampak poskušajo kupce privabiti tako s svojo podobo in zmogljivostmi kot tudi s prostornostjo in uporabnostjo. Pri Oplu poudarjajo, da so z zasnovo astre sports tourer sledili genetski kodi večje sorodnice insignie in kupcem želeli ponuditi vozne lastnosti kombilimuzinske astre, nadgrajene z več prostora za prtljago. Prtljažni prostor je tako mogoče s preprostim enoročnim zlaganjem zadnjih sedežev povečati do 1.550 litrov prostornine. Poleg izdatnih paketov serijske opreme bo na voljo tudi pestra ponudba pogonskih agregatov za prilagoditev različnim potrebam in željam kupcev. Končna ponudba pogonskih agregatov bo zajemala devet sodobnih motorjev z nizko porabo goriva in razponom moči od 70 do 132 kilovatov (95–180 KM).

Na nekatere največje evropske trge bo avto zapeljal že ta mesec, v Sloveniji ga lahko pričakujemo zadnje dni decembra.

Med ponudbo motorjev pri Oplu še posebej izpostavljajo vstopni 1,3-litrski motor CDTI z največjo močjo 70 kilovatov (95 KM), ki bo na trg prišel z zamikom v začetku prihodnjega leta in se bo v kombinaciji s sistemom zaustavljanja motorja start/stop odlikoval po nizki povprečni porabi goriva 4,1 litra na sto kilometrov in majhnem izpustu ogljikovega dioksida, 109 gramov na kilometer.

Dizelsko ponudbo bodo dopolnjevali še trije motorji, in sicer dva 1,7-litrska z največjo močjo 81 kW (110 KM) in 92 kW (125 KM) ter 2,0-litrski motor z največjo močjo 118 kW (160 KM). Pri bencinskih 1,4- in 1,6-litrskih motorjih pa bodo kupci lahko izbirali med petimi različnimi močmi v razponu od 74 kW (100 KM) do 132 kW (180 KM).