Audi s koncepti družine prologue preizkuša mnenje javnost in strokovnjakov o prihodnjem oblikovanju in tehnologiji znamke. Foto: Audi
Audi s koncepti družine prologue preizkuša mnenje javnost in strokovnjakov o prihodnjem oblikovanju in tehnologiji znamke. Foto: Audi

Prologue allroad je tretji v vrsti konceptov iz družine prologue, ki jih predstavlja Audi. Gre za oblikovalsko napoved prihodnjih modelov premium proizvajalca vozil.
Audi je predtem že pokazal konceptna modela prologue v kupejevski (coupe) različici, ki je bil razstavljen novembra lani na avtomobilskem salonu v Los Angelesu in karavanski (avant) različici, ki so jo pokazali marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Na mednarodnem avtomobilskem salonu v Šanghaju na Kitajskem sledi koncept prologue allroad.
Robustnejša oblika
Najnovejši koncept meri v dolžino 513 centimetrov in je pravzaprav (pro)terenska različica modela prologue avant. Allroada so dvignili za dodatnih 77 milimetrov, mu spremenili odbijače, dodali zaščitne elemente, ki karoserijo v primeru vožnje zunaj utrjenih terenov ščitijo pred kamenjem, led luči svetijo tudi zadaj, za večjo atraktivnost skrbijo kar 22-palčna kolesa.
Številni zasloni
Zelo zračen potovalni prostor je opremljen z več velikimi digitalnimi zasloni, zadaj sta sedeža ločena, potnika pa s pomočjo OLED-zaslona sama upravljata s klimatskim sistemom in sta prek osrednjega zaslona v vozilu povezana z voznikom in drugimi vsebinami.
Brezžično polnjenje
Gre za koncept priključnega hibrida s kombinacijo 4,0-litrskega twint-turbo TFSI-bencinskega osemvaljnika in elektromotorja s sistemsko močjo 540 kilovatov in navorom 900 Nm. Moč na vsa štiri kolesa prenaša osemstopenjski samodejni menjalnik, energija je shranjena v litij-ionskih baterijah (14.1 kWh), ki so nameščene v zadku vozila in omogočajo vožnjo 54 kilometrov zgolj na elektriko. Baterijo je mogoče polniti na hišni vtičnici, ali z brezžično tehnologijo, ki jo trenutno razvijajo pri Audiju in jo bodo uporabili pri serijskih avtomobilih.
Pospešek od 0 do 100 km/h je 3,5 sekunde, emisije CO2 56 gramov na kilometer poti, povprečna poraba je 2,4 litra na 100 kilometrov.

Hibridnega pogonskega sklopa ne bodo uporabili zgolj v vozilih znamke Audi, ampak ga bodo namenili tudi modeloma porsche cayenne in beytaga, ki bo prvi športni terenec znamke Bentley.