Audi je po lanski premieri nove generacije najpomembnejšega prodajnega modela A4, za ženevski avtomobilski salon pripravil športno izvedenko S4 v limuzinski in S4 avant v karavanski izvedenki. Hkrati bodo predstavili na novo razviti V6 turbomotor z 260 kilovatov moči.
Za športno različico so na novo razvili turbomotor V6, ki razvije moč 260 kilovatov. Bencinski agregat z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom razvije največjo moč v območju od 1.370 do 4.500 vrtljajev na minuto, dosega pa navor 500 Nm. Z močjo in navorom prekaša svojega predhodnika, medtem ko je pri teži in porabi skromnejši.
Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,7 sekunde, končna hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. S4 avant za standardni pospešek porabi dve desetinki sekunde več. Poraba limuzine v ciklu NEVC znaša manj kot 7,4 litra goriva na 100 kilometrov, kar ustreza emisiji CO2 pod 170 gramov na kilometer, karavanska različica porabi deciliter več, kar ustreza 175 gramom CO2 na kilometer.
Dinamično krmiljenje in kolutne zavore
Za prenos moči skrbi 8-stopenjski menjalnik tiptronic. Če voznik pri hitrosti med 55 in 160 km/h nogo odmakne s plina, avtomatski menjalnik preklopi na učinkoviti prosti tek. Serijski je stalni štirikolesni pogon quattro, ki pri običajni vožnji moč motorja porazdeljuje tako, da je nekoliko večji poudarek na zadnji premi – po potrebi pa se večina moči prenaša na premo z boljšo vlečno silo. Opcijski športni diferencial navor načrtno porazdeljuje med obema zadnjima kolesoma.
Kot alternativa elektromehanskemu servokrmiljenju je na voljo dinamično krmiljenje, pri katerem se prestavno razmerje spreminja skladno s hitrostjo. Vozilo je serijsko opremljeno z 18-palčnimi platišči in pnevmatikami velikosti 245/40. Kolutne zavore s premerom 350 milimetrov na sprednji premi so notranje hlajene in naluknjane. Črne (opcijsko rdeče) lakirane šestbatne zavorne čeljusti krasi logotip S.
Bližje cesti
Vozili sta opremljeni s serijskim športnim S-podvozjem, ki je 23 milimetrov nižje kot pri osnovnem modelu A4. Skupaj z motorjem, volanom, menjalnikom tiptronic in opcijskim športnim diferencialom so v sistem za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select vključeni tudi t. i. CDC-blažilniki (CDC = continous damping control; sl. stalni nadzor blaženja). To vozniku omogoča, da v več stopnjah uravnava karakteristike pogona in podvozja.
Audijeva nova modela S4 bosta na evropski trg zapeljala poleti 2016.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje