Za zdaj sicer le kot prototip, morda pa ga čaka na trgu vsaj prihodnost v omejeni seriji. Foto: Audi
Za zdaj sicer le kot prototip, morda pa ga čaka na trgu vsaj prihodnost v omejeni seriji. Foto: Audi

Eden izmed magnetov za oči na Audijevem razstavnem prostoru v Pekingu je poleg rumeno obarvanega lokalnega tematskega modela jinlong yufeng, kar naj bi v prevodu pomenilo zlati zmaj v vetru, tudi modri prototip precej drugačnega avtomobilskega zmaja ali glede na zunanje dimenzije vsaj zmajčka. Pod motornim pokrovom audija RS Q3 se namreč skriva zmogljiv 2,5-litrski motor TFSI z močjo 265 kilovatov (360 KM), ki naj bi zadostoval za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,2 sekunde ter hitrosti do 265 kilometrov na uro.

Prototip kompaktnega športnega terenca ima s "terenskostjo" prav malo povezave, saj je v primerjavi s krotkejšimi serijskimi različicami spuščen za 25 milimetrov. Seveda pa ima precej več športnih genov, ki so poleg motorja poudarjeni tudi s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic. Stalni štirikolesni pogon quattro pa ni namenjen premagovanju brezpotij, ampak predvsem boljši legi na cesti. Moč motorja se namreč praviloma prenaša na prednji par koles, če pa sistem zazna zdrsavanje, se lahko moč prek hidravlične lamelne sklopke natančno odmerjeno in brezstopenjsko prenese tudi na zadnji par.

Glede nadaljnje usode prototipa so pri Audiju sicer redkobesedni, z malce ugibanja pa bi morda lahko pričakovali, da ga čaka podobna prihodnost kot manjšega sorodnika A1 s quattro pogonom, ki so ga na trg poslali le v številčno omejeni seriji.