Če bo Audi vztrajal pri odločitvi o omejeni seriji, bo srečanje z A1 quattro prava redkost. Foto: Audi
Če bo Audi vztrajal pri odločitvi o omejeni seriji, bo srečanje z A1 quattro prava redkost. Foto: Audi

Štirikolesni pogon vgrajen v A1 so bolj ali manj javno preizkušali že v začetku leta v okolici Montreala, celoten sklop pa je prilagojen malčku na osnovi tistega iz modelov A3 in TT. Omejeno serijo 333 vozil bodo na trg uradno poslali v drugi polovici leta 2012, glede na kombinacijo pogona, motorja in opreme pa bodo namenjeni najzahtevnejšim kupcem, ki si želijo takšne in drugačne presežke.

A1 quattro bo poganjal 2,0-litrski štirivaljni motor TFSI z največjo močjo 188 kilovatov (256 KM) in navorom 350 Nm, od 0 do 100 km/h naj bi pospešil v 5,7 sekunde, dosegal pa hitrosti do 245 kilometrov na uro.

Stalni štirikolesni pogon bo samodejno prerazporejal moč na posamezno kolo, v normalnih okoliščinah bo večina moči namenjena prvemu paru koles, glede na razmere na cesti pa bo sklopka samodejno spreminjala razmerje prenosa moči in zagotavljala boljšo lego na cesti ne glede na vremenske razmere.