Sportback meri v dolžino le pet centimetrov manj kot štiri metre in pri Audiju bodo svojega malčka ponujali v serijski izvedbi le s štirimi sedeži, peto sedežno mesto pa ponudili kot opcijsko izbiro. Kljub temu, da bo petvratna različica za nekaj centimetrov višja kot trivratna in zato na zadnji klopi ponujala nekaj več udobja, pa glede na značaj avtomobila pretiranega povpraševanja za to uradno dodatno sedežno mesto verjetno ne bo.
Večina kupcev se bo verjetno raje posvetila izbiri ustreznega pogonskega agregata, ki jih v ponudbi ne bo manjkalo. Štirje bodo bencinski in trije dizelski, z razponom moči od 63 kilovatov (86 KM) do 136 kilovatov (185 KM), v ponudbi pa bo mogoče najti marsikaj od tistega kar imajo večje sorodniki. Na primer sedemstopenjski menjalnik S tronic, zmogljiv navigacijski sistem, dostop do interneta in še marsikaj drugega, kar pričakujejo bolj ali manj petični kupci tovrstnih prestižnih malčkov.
Na domačem nemškem trgu bo treba za različico 1,2 TFSI attraction odšteti 16.950 evrov, za 1,6 TDI s 66 kW pa 19.050 evrov. Cene za slovenski trg še niso znane, kupci pa ga lahko pričakujejo februarja 2012.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje