Velika limuzina v notranjosti skriva hibridni pogonski sklop bencinskega 2,0-litrskega motorja TFSI z največjo močjo 155 kilovatov (211 KM) in navorom 350 Nm ter električnega motorja z največjo močjo 180 kilovatov (245 KM) in navorom 480 Nm. Čeprav je v baterijskem sklopu shranjene le za približno tri kilometre vožnje samo z električnim pogonom, pa kombinacija motorjev vpliva na nižjo porabo. Velika limuzina naj bi tako po zagotovilih izdelovalca za sto kilometrov vožnje v povprečju porabila le 6,4 litra bencina.
Na nizko porabo goriva brez dvoma vpliva tudi lahka hibridna karoserijska konstrukcija vozila, ki je za 40 odstotkov lažja od klasične in tehta le 231 kilogramov. Med lažjimi je tudi baterijski sklop 72 celic, ki tehta le 36,7 kilograma, zavzema pa 26 litrov prostora pod prtljažnim prostorom, v katerem je še vseeno 335 litrov prostornine, namenjene popotni prtljagi.
A8 hybrid naj bi na trg uradno pripeljal prihodnje leto, namenjen pa bo petičnim kupcem, ki želijo biti trendovsko tehnološko in okoljevarstveno napredni, verjetno pa se bo slej kot prej znašel tudi v protokolarni vlogi. Tihi prihod politikov, ki poudarjajo okoljevarstvo, bo vsekakor dober za PR, pa čeprav bo šlo samo z elektriko le zadnje metre pred kamerami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje