Megane coupe-cabriolet je poletna vroča žemljica v Renaultovi ponudbi. Foto: M. Kr.
Megane coupe-cabriolet je poletna vroča žemljica v Renaultovi ponudbi. Foto: M. Kr.

Moda raznih CC-jev je v poletnih mesecih skoraj tako obvezna, kot je sedenje v lokalih in potovanje na obalo. Zadnji, ki je udaril z novim coupe-cabrioletom je Renault. Medtem ko je bila prejšnja različica megana CC nekoliko bornejša, se novi CC kiti s povsem stekleno streho, obenem pa je za trinajst centimetrov daljši od predhodnika, kar naj bi se poznalo predvsem na zadnji klopi. No, štirje odrasli bodo še vedno imeli precej skopo odmerjen življenjski prostor. Ne bo pa mu lahko, temu CC-ju - ne le zaradi ostre konkurence, saj imajo »CC« izvedbe skoraj vsi, ki si stoji nasproti, tudi v petvratnih različicah, temveč tudi zaradi zmede v meteorologiji. Še do-včerajšnji navdušenci nad globalnim segrevanjem so postali skeptiki, za nekaj mesecev kislega poletja pa bo Megane CC, skupaj s konkurenco moral odgovarjati na vprašanje o smiselnosti nakupa.

Megane coupe: Hiter, varen in z majhno porabo
V APM-ju so predstavili tudi megane coupe, ki ga nepoučeni hitro zameša z meganom RS, saj si z vrhom ponudbe deli bočno silhueto. A čeprav ne gre za brezkompromisen športni avtomobil, kar RS brez dvoma je, je coupe utelešeno Renaultovo veselje do vožnje. Res dobro izdelan, z mogoče malo preveč enostavno notranjščino navdušuje predvsem z dobrim podvozjem, odličnim ali vsaj zelo dobrim volanskim mehanizmom ter žal nekoliko premalo natančnim menjalnikom za vožnjo, kot nam jo avtomobil sugerira s svojo podobo.

Posebno presenečenje so nam pri Renaultu pripravili pod motornim pokrovom. Že na kartici za vžig je bilo napisano dCi in misleč, kako bo to še en nepravilno plasiran diesel, smo skeptično zapeljali nekaj prvih kilometrov. A je bilo presenečenje popolno! Dvolitrski diesel s 118 kilovati je odličen agregat. Če vas zanima strojegradnja: prvi dCi, v meganih, ki ima verigo namesto zobatega jermena. 380 Nm navora za 1.375 kilogramov vozila je lep rezultat in avtomobil se da voziti resnično uživaško. Hitro, varno in z majhno porabo.