Z junijem so v Kolinu na Češkem pospešili proizvodnjo malčkov s skupno platformo, ki tovarno zapuščajo s Citroënovimi, Peugeotovimi ali Toyotinimi oznakami. Dnevno naj bi v sodobni tovarni izdelali skupno kar 1.000 vozil vseh treh znamk, Toyota pa si želi v prihodnjem polnem prodajnem letu kupcem izročiti vsaj 80.000 primerkov modela aygo.
Malčka, ki je svetovno premiero dočakal na avtomobilskem salonu v Ženevi marca letos, bodo kupcem ponujali s tremi paketi opreme, vsako leto pa bodo pripravili tudi tri posebne različice.
Pri Toyoti poudarjajo, da je konstrukcija vozila zasnovana tako, da omogoča zelo različne izvedbe, več kot deset delov na vozilu pa je mogoče preprosto zamenjati z drugimi barvami ali izvedenkami v omejenem časovnem okviru in celo po več letih lastništva.
V nasprotju s pestro ponudbo opreme in možnosti individualizacij pa bo malce manjša izbira pogonskih agregatov. Pri proizvajalcu pa zagotavljajo, da bo bencinski trivaljnik mogoče kombinirati z ročnim ali samodejnim menjalnikom in da bo mogoče dosegati tudi povprečno porabo 3,8 litra na sto kilometrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje