Pri japonskem izdelovalcu trdno verjamejo v lastno zeleno tehnologijo, s katero poskušajo učinkovito odgovoriti na ključne izzive; soočanje z okoljskimi spremembami, zagotovitev različnih energij, izboljšanje kakovosti zraka, izboljšanje sistema recikliranja in ponovne uporabe ter izločitev škodljivih faktorjev.
Pri ponudbi vozil sicer sledijo sloganu "pravo vozilo, ob pravem času, na pravem mestu" in zato je mogoče na začetku lestvice modelov oziroma vozil najti povsem električne dvokolesnike, dostavne malčke in avtomobile, namenjene predvsem prometu v urbanem okolju. Prek zlate sredine s ključnimi modeli osebnih hibridnih vozil, pa tudi vozil z motorji na nekatere druge alternativne energetske vire, se ponudba vzpne vse do težkokategornikov z gorivnimi celicami na vodik.
Brezžično polnjenje v preizkusni fazi
Pri odločanju za nakup vozil z električnim ali hibridnim pogonom uporabnike še vedno pogosto odvrne omejen doseg, pogojen z zmogljivostmi akumulatorjev in počasnost njihovega polnjenja. Ta skrb je pri hibridnem pogonu sicer odveč, a pogostejša vožnja na bencin pač ni najboljša možnost za tiste uporabnike, ki si želijo očitnejšo zeleno tehnologijo.
Dejstvo pa je, da se učinkovitost akumulatorjev izboljšuje in da številni uporabniki dejansko ne potrebujejo daljših dnevnih dosegov. Pri Toyoti pa intenzivno preizkušajo tudi sistem brezžičnega polnjenja s tehnologijo magnetne resonance, ki napolni akumulatorje vozila, parkiranega nad polnilno tuljavo v tleh hitreje in brez dodatnega voznikovega dela s kabli.
Modelska ofenziva v letih 2014 in 2015
Glede na dozdajšnje zanimanje kupcev za vozila s hibridnim pogonom - Toyota jih je prodala že več kot šest milijonov, od tega tri milijone modela prius – namerava japonski izdelovalec v letih 2014 in 2015 na trgu predstaviti kar 15 novih ali prenovljenih modelov s hibridnim pogonom.
V Sloveniji se je za vozila znamk Toyota in Lexus s hibridnim in električnim pogonom v letu 2013 odločilo 146 kupcev, letos pa nameravajo rezultat še izboljšati in računajo na vsaj dvesto prodanih vozil. Visok cilj pa so si zadali kljub dejstvu, da v Sloveniji subvencije veljajo le za priključna hibridna vozila PHV in da so jih znižali s 4.000 na 3.000 evrov. Za primerjavo je v sosednji Hrvaški mogoče subvencije dobiti za vsa hibridna vozila, in sicer do višine 7.000 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje