Prireditelji se lahko tokrat pohvalijo s približno 900 različnimi razstavljenimi vozili, med katerimi narašča število tistih z električnim pogonom. Najmanjšim med zadnjimi je letos namenjen poseben del 110.000 kvadratnih metrov velikih razstavnih površin ženevskega Palexpa, kjer bodo lahko obiskovalci spoznali osnovna dejstva o delovanju pogonskih sistemov, ki naj bi na odru sodobne mobilnosti počasi prevzeli glavno vlogo.
Pravo nasprotje omenjenim zmernim vozilom prihodnosti pa predstavljajo legendarna vozila preizkušnje v Le Mansu. Ob njeni devetdesetletnici so namreč na ogled postavili 20 zanimivih modelov, ki so bolj ali manj uspešno dokazovali svoje zmogljivosti in vzdržljivost.
Podobnih tematskih sklopov je na razstavišču v Ženevi še veliko, prav tako pa spremljevalnih prireditev, namenjenih le stroki ali pa širši javnosti. Tej bodo vrata uradno odprli v četrtek, a dejansko na stežaj šele v petek. Od takrat pa vse do 16. marca pričakujejo organizatorji več kot 700.000 obiskovalcev. To mejo so v novem tisočletju do zdaj presegli že desetkrat. Po lanskem padcu števila obiskovalcev na 690.000 bi ponoven dvig na svojevrsten način dokazal, da se razmere na trgu izboljšujejo tudi v Evropi, skoraj gotovo pa ni mogoče pričakovati, da bi se približali rekordnemu številu 747.700 obiskovalcev iz leta 2005.
Več o tem, kaj je letos mogoče videti pod žarometi avtomobilskega salona v Ženevi, pa v fotogaleriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje