5,0-litrski motor V8 uradno zmore 404 kilovate moči (550 KM) in 680 Nm navora, kar zadostuje za pospešek od nič do sto kilometrov na uro v 4,8 sekunde, najvišja hitrost pa bi presegla mejo 300 kilometrov na uro, če je ne bi omejili s pomočjo elektronike. Vozniki morebitnih dodatnih kilometrov hitrosti, na cestah, kjer je zakonita meja precej pod končno hitrostjo, tako ali tako ne bodo pogrešali.
Zmogljivosti superšportnika lahko pridejo do izraza samo na dirkališčih, kot sta stezi v Nürburgringu ali Nardu, kjer so avtomobil preizkušali tudi tovarniški vozniki in uglaševali kombinacijo zmogljivega motorja, osemstopenjskega samodejnega menjalnika, podvozja in zavornega sistema, ki je pač izpostavljen malce drugačnim obremenitvam kot večina drugih karavanov.
Se pa konstruktorji jaguarja XFR-S sportbrake poleg voznih zmogljivosti pohvalijo tudi s prostornostjo prtljažnika, ki ob zloženih zadnjih sedežih menda doseže znatnih 1.675 litrov. Veliko za enega ali dva zelo hitra popotnika z veliko prtljage.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje