Za naziv so se potegovali modeli evropskega, ameriškega, korejskega in japonskega porekla, ki so jih začeli tržiti v Evropi lani. V ciljni ravnini, kamor je pripeljalo sedem finalistov, izbranih lani decembra, je tekmece prehitel Peugeotov izdelek, ki so mu člani žirije prisodili 307 točk.
Na drugo mesto se je z 223 točkami uvrstil BMW i3, na tretje z 216 točkami tesla S. Prvi trojici pa so sledili še citroën C4 picasso s 182 točkami, mazda3 s 180 točkami, škoda octavia s 172 točkami in mercedes-benz razreda S s 170 točkami.
Peugeot 308 je že četrti model francoskega izdelovalca, ki si je prislužil prestižni naziv, pred njim je to uspelo že modelom 307 leta 2002, 405 leta 1988 in 504 leta 1969.
Novinca izdelujejo v tovarni Sochaux, na evropske trge pa je pripeljal v zadnjem četrtletju lanskega leta. Do danes se pri Peugeotu že lahko pohvalijo s 55 tisoč prejetimi naročili, med katerimi jih več kot polovica sodi v vsebinsko in cenovno višji del ponudbe. V začetku leta 2015 naj bi ga začeli izdelovati in prodajati tudi na Kitajskem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje