V finale je pripeljalo sedem zelo različnih kandidatov, in sicer - našteti po abecednem vrstnem redu - so to: BMW i3, citroën C3 picasso, mazda3, mercedes-benz razred S, peugeot 308, škoda octavia in tesla model S. Sedem finalistov čaka končni preizkus sredi februarja na preizkusnem poligonu blizu Pariza, komu bodo člani žirije namenili največ glasov, pa bodo uradno razglasili 3. marca, neposredno pred odprtjem avtomobilskega salona v Ženevi.
Izbor avtomobila leta, ki sicer ne nosi uradnega geografskega predznaka, vendar glede na sodelujoče modele in člane žirije spada v Evropo, organizira sedem velikih evropskih časopisnih hiš, v 58-članski žiriji pa sodelujejo predstavniki iz 22 evropskih držav. V prvi krog izbora se načeloma lahko uvrstijo avtomobili, ki so novost na trgu - pri čemer ne štejejo manjše kozmetične posodobitve -, na prodaj morajo biti vsaj na petih trgih, predvidena letna prodaja pa ne sme biti manjša od 5.000 primerkov.
Aktualni nosilec naziva avto leta, "Car of the Year" (CotY), je Volkswagnov golf, pred njim pa so se v zadnjih petih letih z nazivom ponašali še Oplova ampera, Nissanov leaf, Volkswagnov polo, in Oplova insignia.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje