Nemška avtomobilska velikana sta prejšnji mesec sklenila dogovor o sodelovanju na področju razvoja tehnologij za avtonomno vožnjo, s čimer si bosta delila njegovo finančno in tehnično breme.
Član BMW-jeve uprave in odgovorni za razvoj, Klaus Froehlich je ob tem povedal, da je treba standardizirati tehnologijo, zakonska ureditev pa bo temu sledila.
Z uvajanjem avtomobilov brez voznikov bi se lahko odgovornost ob prometnih nesrečah namreč popolnoma prevalila na proizvajalce, zaradi česar je nujna uvedba jasnih tehnoloških standardov, na podlagi katerih bodo lahko zakonodajalci določili pravila.
Zakaj bi nekaj razvijali dvakrat?
Foelich je dodal, da želijo pospešiti razvoj tehnologije in določiti standarde že pri drugi generaciji vozil s prvinami avtonomne vožnje ter da ne želijo nepotrebnega zapravljanja sredstev. Član Daimlerjeve uprave, Ola Kaellenius je o tem povedal, da ne bi bilo smotrno dvakrat izumljati tako zapletenih stvari in da se skupno vlaganje na tem področju zdi logična poteza.
V prihodnjih štirih mesecih bosta BMW in Daimler sestavila skupine za izbiro potencialnih dobaviteljev naprednih asistenčnih sistemov ter sistemov za avtonomno vožnjo. Podjetji bosta skupaj razvijali naslednjo generacijo naprednih asistenčnih sistemov za kompaktne in večje avtomobile.
Sodelovanje dveh nemških velikanov bo sprva namenjeno določitvi standardov, pozneje pa bodo k sodelovanju povabili še druge proizvajalce. BMW že sodeluje s skupino FCA in si želi, da bi se partnerstvo nadaljevalo tudi v prihodnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje