Na množično uporabo električnih vozil bo poleg večjega dosega in krajšega časa polnjenja v prihodnje gotovo vplival tudi preprostejši način polnjenja. Velik korak v to smer so storili Bavarci s sistemom brezžičnega indukcijskega polnjenja. Ta bo sprva namenjen priključno hibridnemu modelu 530e iperformance PHEV, pri čemer bo polnjenje preprostejše kot točenje goriva.
Z elektromagnetnim poljem
S tem načinom namreč priključnega hibrida za polnjenje njegovih baterij ni treba fizično priključiti na omrežje prek kabla, temveč le zapeljati nad posebno polnilno ploščo, imenovano GroundPad. Avtomobil je opremljen s ploščo za polnjenje CarPad. Med obema ploščama se na razdalji do osem centimetrov ustvari elektromagnetno polje, ki zagotavlja polnjenje baterij z močjo 3,2 kilovata. S tem načinom se baterije v celoti napolnijo v 3,5 ure, za začetek polnjenja pa ni treba niti pritisniti na gumb. Treba je le zapeljati nad polnilno ploščo, ki je priključena na električno omrežje. Sistem je mogoče uporabljati tako v garažah kot na dvoriščih in drugje na prostem, saj mu vremenski pojavi ne škodijo. Vsi elementi so namreč izolirani, robustno ohišje pa jih varuje tudi, če z avtomobilom po nesreči zapeljemo na polnilno ploščo.
Polnjenje poteka s 85-odstotno učinkovitostjo, saj se nekaj energije izgubi. To pomeni, da bodo uporabniki morali vzeti v zakup nekoliko višje račune za električno energijo.
Proizvodnja se bo začela julija letos. Sistem bo za najem najprej na voljo v Nemčiji, ki ji bodo sledile druge države v Evropi, čez lužo in na Japonskem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje