BMW je predstavil prvi val izbranih tehnoloških inovacij, ki so plod razvoja naslednje generacije modelne serije 7.
Bavarci so se pričakovano pri snovanju svoje zastavonoše, limuzine serije 7, osredotočili na znižanje skupne mase, kar pomeni izboljšanje vozne dinamike, porabe in emisij, udobja, poseben poudarek pa so namenili inteligentni povezljivosti.
Maso, vozilo bo v primerjavi z aktualnim modelom lažje za 130 kilogramov, so znižali z uporabo plastike, ojačene s karbonskimi vlakni (CFRC). To tehnologijo so že uporabili pri svoji modelni seriji i. To je visokoodporni kompozit, izdelan iz karbonskih vlaken in matrice plastike in je približno za 30 odstotkov lažji od aluminija in za 50 odstotkov lažji od jekla. Prednost nove tehnologije šasije je tudi v možnosti interakcije s tehnologijo infozabave avtomobila in širšega izbora sistemov za pomoč vozniku.
Novi šestvaljni agregati in izboljšana 8-stopenjska avtomatika
Nova izvedba luksuzne limuzine po trditvah BMW utira pot pionirskim inovacijam. Kupci lahko pričakujejo nove šestvaljne vrstne bencinske motorje iz najnovejše generacije pogonskih enot podprte z twin-turbo tehnologijo. Moč motorja se bo kanalizirala prek dodatno razvitega 8-stopenjskega menjalnika steptronic z izpopolnjeno strategijo prestavljanja, podprto z navigacijskimi podatki. Pri BMW-ju naštevajo še zračno vzmetenje z dvema premama in samodejno samoizravnavo in elektronski nadzor blažilnikov, dodatno izboljšanje udobja v vožnji, dinamike in uravnoteženosti, ki ga prinaša tehnologija šasije, integralno aktivno krmiljenje bo na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, dodatno izpopolnjen sistem dynamic drive zmanjšuje nagibanje vozila s pomočjo elektromehanskih stabilizatorjev.
Upravljanje na dotik ali z gestami
Operacijski sistem iDrive bo vključeval zaslon na dotik za intuitivno upravljanje številnih funkcij. Prikazovalnik in krmilna enota sistema avtomatske klimatske naprave ponujata upravljanje na dotik. BMW bo v seriji 7 prvič predstavil tehnologijo gesture control. 3D-senzor omogoča interakcijo s sistemom infozabave prek predhodno določenih gibov dlani. Uveden bo daljinski nadzor parkiranja, kar pomeni, da bo vozilo v garažo mogoče zapeljati brez voznika.
Asistent za vožnjo bo vključeval dodatni funkciji za preprečevanje naleta in opozarjanje na prečni promet. Tehnologija driving assistant plus pa bo vključevala pomočnika za krmilni in smerni nadzor, kot tudi sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu z aktivno zaščito pred stranskim trkom.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje