Konec avgusta so se pojavile govorice o tem, da naj bi se nekateri kitajski proizvajalci, s podjetjem Great Wall na čelu, zanimali za nakup FCA-ja. Tega v italijansko-ameriški skupini niso želeli komentirati, zdaj pa južnokorejski mediji pišejo, da bi se za ta nakup zanimali tudi pri Hyundaiu, ki bi tako postal največja avtomobilska skupina na svetu pred Toyoto, Volkswagnom, General Motorsom in skupino PSA, ki je pred kratkim pod svoje okrilje pridobila Opel.
Hyundai naj bi začel "tipati" takoj po tem, kot so se pojavile govorice o zanimanju Kitajcev za FCA. Sergio Marchionne in njegovi sodelavci za zdaj o tem molčijo, pri čemer je vrednost njihovih delnic poskočila in presegla ceno 15 evrov za delnico. Korejce naj bi najbolj zanimala znamka Jeep, ki naj bi po Marchionnejevih besedah lahko na trg spravila sedem milijonov vozil na leto.
S Trumpovim blagoslovom
Morebiten prevzem bi lahko dobil podporo tudi pri ameriškem predsedniku Donaldu Trumpu, ki ne bi dovolil prehoda za Američane tako pomembne znamke, kot je v Jeep, v kitajske roke, temveč bi jo raje prepustil južnokorejskim zaveznikom. Hyundai bi najverjetneje prevzel tudi znamki Fiat in Lancia, medtem ko je manj verjetno, da bi Italijani prepustili Alfo Romeo in Maserati. Pri FCA namreč razmišljajo, da bi omenjeni znamki osamosvojili ter s tem potrdili njihovo 100-odstotno italijansko poreklo, kot so storili s Ferrarijem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje