Yamaho 1YZF R1 lahko po akcijski ceni dobite za 1.290 evrov, a brez dekleta. Foto: MMC RTV SLO
Yamaho 1YZF R1 lahko po akcijski ceni dobite za 1.290 evrov, a brez dekleta. Foto: MMC RTV SLO
Sejem avtomobilske opreme in motorjev v Celju

Tokratni Moto boom poteka osmič in je osrednji dogodek na področju motociklizma v Sloveniji, ki poteka vsako drugo leto. Sejem temelji na predstavitvi motociklov. Obiskovalci lahko vidijo tako dvokolesnike, trikolesnike in "grizlije" - štirikolesne motorje.

V zadnjih štirih letih se je ponudba sejma razširila tudi na vodne skuterje in motorne sani. Na ogled so še skuterji, kolesa z motorji, predelani motorji, motorna kolesa na električni pogon in vsa oprema, ki jo motorist potrebuje. Od čelade do usnjenih škornjev. Ne manjkajo niti pnevmatike, olja, izpušni sistemi, akumulatorji in rezervi deli, na voljo za ogled pa so tudi motoristične revije.

Avtosejem že drugo leto?
Če se Celjski sejem zdaj ne more pohvaliti z avtosalonom, bo morda drugače naslednje leto. Vsaj tako si želi župan Celja Bojan Šrot. “Družba Celjski sejem je največja v Sloveniji. Pripravi od deset do petnajst sejemskih prireditev, poleg tega še okoli deset dodatnih prireditev. Tokrat sejem združuje štiri vsebine in upam, da bo letelo na prava ušesa, če povem, da pogrešamo avtosalon in da si ga v Celju želimo morebiti že prihodnje leto.”

Šrot je ob tem opozoril še na ekološko spornost avtomobilov. “Ob oboževanju njegovega veličanstva avtomobila, ne gre pozabiti na onesnaževanje okolja. Zavest o tem je v Sloveniji vse bolj vgrajena v naše delovanje, o čemer bomo govorili prihodnji teden na ekološkem simpoziju v Celju.”

N. G.





Sejem avtomobilske opreme in motorjev v Celju
Na sejmu se je s svojimi cestnimi in terenskimi motorji predstavil KTM. Foto: MMC RTV SLO
Med KTM-ovci je posebno mesto zasedel predelani RC8. Foto: MMC RTV SLO
Piaggion MP3 ali skuter z dvema sprednjima kolesoma. Za MP3 sta na voljo štiritaktna motorja z elektronskim vbrizgom in štirimi ventili v povezavi z avtomatskim menjalnikom. Moč motorja je 25 kW pri 7.500 vrtljajih na minuto na gredi, največja hitrost pa 148 km/h. Motocikel za vzmetenje uporablja dvojne aluminijaste hidravlične vilice. Foto: MMC RTV SLO
Vespa še ni umrla. Za številne nove modele vesp so na voljo motorji z razponom moči 7,6 kW do 14,7 kW, maksimalne hitrosti pa se gibljejo med 91 km/h in 119 km/h. Vsi modeli imajo avtomatski menjalnik, zagon pa je električni in nožni. Le modela GT 200 L in GTS 250 imata samo električni zagon. Foto: MMC RTV SLO
Predelani trikolesnik GL 1800 Martinique je dolg 2.780, širok 1.300 in visok 1.440 milimetrov. Težak je 486 kilogramov, medosna razdalja pa je 1.790 milimetrov. Foto: MMC RTV SLO
Martinique ima električni zagon, s katerim voznik v tek požene motor z močjo 87 kW pri 5.500 vrtljajih na minuto (167 Nm pri 4.000 vrtljajih na minuto), ki je v kombinaciji s petstopenjskim menjalnikom. Foto: MMC RTV SLO
Trikolesnik je primeren za potovanja. V prtljažnik boste teoretično spravili 145 litrov prtljage. Foto: MMC RTV SLO
Ta Harley Davidson v svojem srcu nosi 92 kW moči. Dvovaljni motor s prostornino 1.246 ccm je v kombinaciji s šeststopenjskim menjalnikom. Foto: MMC RTV SLO
V Celje so se pripeljali člani slovenskih motorističnih društev in pokazali svoj ponos. Foto: MMC RTV SLO
Isti motor, a druga stran. Foto: MMC RTV SLO
Motoristi so ponosni na svoja enkratna prevozna sredstva ... Foto: MMC RTV SLO
... dolge vilice ... Foto: MMC RTV SLO
... in porisane posode za gorivo. Foto: MMC RTV SLO
Na svoj račun so prišli tudi ljubitelji starodobnikov ... Foto: MMC RTV SLO
... in zložljivih koles. Takšno kolo s tremi prestavami in jeklenim ogrodjem je težko 12,3 kilograma, stane pa 249 evrov. Foto: MMC RTV SLO