Renault master je tako tehničen, da so ga pri Renaultu predstavili v modernem tehničnem centru v Mirni Peči. V Franciji mu zaradi izboljšane aerodinamike pravijo kar aerovan. Master, ki danes šteje že 40 let in je v 85 odstotkih narejen v Franciji, je po besedah Renaultovih inženirjev najučinkovitejši dostavnik v tem razredu.
Snovalci niso delali le nove izstopajoče maske, temveč so predvsem izboljšali aerodinamično učinkovitost. Poleg detajlov je seveda izredno pomembna tudi sama oblika vozila. V ta namen so pri Renaultu vetrobransko steklo pomaknili bolj naprej in ga naredili položnejšega, skrajšali pa so tudi pokrov motorja. Tu pa je še ena skrivnost, kako velik in okoren kombi narediti bolj aerodinamičen. Aerodinamiko so izboljšali kar za 20 odstotkov, to pa ima velik vpliv tudi na zmanjšanje izpustov ogljikovega dioksida. Na slovenski predstavitvi so poudarili, da je na račun izboljšav aerodinamike poraba goriva manjša za 1,5 litra, temu primerno manjši pa so tudi izpusti CO2 v ozračje.
30 različic in številne mogoče nadgradnje
Master je na evropskih cestah razširjen zaradi številnih izvedenk, na prodaj je več kot 30 različnih izvedenk, ki jih je mogoče nadgraditi z neskončnim številom mogočih predelav. Pri Renaultu so izboljšali nosilnost (do štiri tone s pogonom na prednji kolesi) in prostornino tovornega prostora (od 10,8 do 14,8 m3 s pogonom na prednji ali zadnji kolesi) ter povečali tudi širino vstopne odprtine in dolžino tovornega prostora. Zanimivost, pravijo, da naj bi zadnja vrata spominjala na sef.
Pisarna na kolesih
V kabini je lahko master pisarna na kolesih. Izboljšali so ergonomijo in povečali odlagalna mesta s skupno prostornino do 135 litrov. V vseh različicah je že serijsko vgrajen multimedijski sistem openR link s 25 centimetrskim (10-palčnim) zaslonom, brezžično združljivostjo z Android Auto in Apple CarPlay ter upravljanjem na daljavo z aplikacijo My Renault. Za doplačilo je na voljo izvedenka z multimedijskim sistemom openR link z vgrajenimi Google storitvami: to pomeni več kot 50 aplikacij iz ponudbe Google Play, Google Maps s funkcijo "Electric Route Planner", naravno glasovno upravljanje z Google Assistant, številne povezljive storitve ter poličko za brezžično polnjenje pametnega telefona.
Dizel, elektrika in vodik
V Avtomobilnosti pogosto govorimo o tako imenovani “multigorivni” prihodnosti, ko naj bi različna prevozna sredstva uporabljala različne energente za svoj pogon, vsako tistega, ki je zanj najbolj optimalen. Ampak dostavnik, ki smo ga spoznali, multigorivnost prenaša v sedanjost. Renault bo namreč na isti proizvodni liniji izdeloval novega mastra z dizelskim, popolnoma električnim in celo vodikovim pogonom.
To je Renault zagotovil z novo konstrukcijsko osnovo za uporabo raznih vrst energije, ki izpolnjuje vse potrebe z motorji Blue dCi moči od 97 do 127 kW (od 130 do 170 KM), z elektromotorjema moči 96 ali 105 kW in baterijama z zmogljivostjo 40 ali 87 kWh, ki zagotavljata doseg do 410 km po WLTP. Različica na vodik bo na voljo pozneje.
V Avtomobilnosti smo novo generacijo Renaultovega mastra preizkusili na mednarodni predstavitvi. Vabljeni, da si ogledate videoreportažo iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje