
Kot namiguje že njegovo ime, je to povečan duster. Duster za tiste, ki za svoje avanture potrebujete več prostora, za potnike in prtljago. Dacia je z bigsterjem vstopila v višji segment. V segment C, kot mu sami pravijo, ki velja za enega najbolj priljubljenih in zahtevnih segmentov v Evropi. In s čim ga bodo napadli? Pravijo, da z rekordi v prostornosti. Bigster v primerjavi z dusterjem prinaša dodaten prostor v potniški kabini in v prtljažniku.
Vabimo vas, da si ogledate videoprispevek iz oddaje Avtomobilnost, v katerem so o posebnostih bigsterja spregovorili tudi strokovnjaki, ki so bili pristojni za razvoj vozila.
Z velikim zanimanjem sem sedel na zadnjo klop, za katero pri Dacii pravijo, da je rekordno prostorna, predvsem po višini in za kolena. Zadnja klop je tudi v resnici zelo prostorna, zato lahko sklepam, da se bodo zadaj zelo udobno vozile tudi višjerasle osebe.

Velik prtljažnik s pametnimi rešitvami
Drugi rekord pa Dacia obljublja v prtljažniku, ki ga lahko opcijsko tudi električno odpiramo. Ta ima zajetno prostornino 667 litrov, s potegom za ročicama pa lahko klop zložimo v razmerju 40:20:40. Tako lahko vozimo daljše predmete tudi ob štirih potnikih v vozilu. Če zadnjo klop popolnoma zložimo dobimo ravno dno, ki ima dolžino 2,7 metra. V prtljažniku imamo tudi enega izmed priročnih pritrdišč Dacijinega sistema “youclip”, ki so razpršeni po celotnem avtomobilu. Pritrdišča je mogoče uporabiti za držalo tabličnega računalnika, žep za drobnarije, držalo za pametni telefon, obešalnik za oblačila, pa še kakšen namen bi se našel.

Robustna kabina, ki jo je enostavno vzdrževati
Sicer pa je prednji del notranjosti v celoti prevzet od dusterja. Prinaša precej robustne plastike in ponekod celo pralne materiale. Vsekakor pa je digitalna pismenost Dacijinih avtomobilov v zadnji generaciji dosegla bistveno višjo raven kot prej.
Še več detajlov notranjosti pa tudi zunanjosti, kjer je Dacia uporabila poseben material z nazivom “Starkle”, vam ponujamo v ločenem videoprispevku.
Kar zadeva bigsterjeve pogone, so na voljo štiri različice, v vseh primerih z vsaj blago pomočjo električne energije. Štirikolesni pogon je tako kot pri dusterju na voljo le s turbobencinskim trivaljnikom, sprememba pa je doletela hibridni pogon z vrha ponudbe. Če je bencinski del hibridnega pogona pri dusterju predstavljal 1,6-litrski motor, so pri dacii zdaj uporabili 1,8-litrski motor.
V Avtomobilnosti smo podrobno preizkusili tudi model duster. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Pregled različic: Dacia bigster
Različica | Energent | Največja moč | Pogon | Menjalnik |
MHEV-G 140 | bencin, LPG, elektrika | 103 kW | prednji | 6-st. ročni |
MHEV 140 | bencin, elektrika | 103 kW | prednji | 6-st. ročni |
MHEV 130 4x4 | bencin, elektrika | 96 kW | štirikolesni | 6-st. ročni |
HEV 155 | bencin, elektrika | 115 kW | prednji | Samodejni |

Bigster bo s svojo preprosto zasnovo in predvsem prostornostjo skušal nagovoriti zelo racionalne kupce svojega segmenta. A to seveda ne pomeni, da ta avto ni namenjen pustolovščinam ali pa kampiranju. Tudi bigster je na voljo s posebnim spalnim paketom, ki ga zelo preprosto spremeni v avtodom. Spalni paket smo že preizkusili v modelu jogger.
Našo spalno izkušnjo lahko spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje