Letos bi 18. novembra minijev konstruktorski oče praznoval 107. rojstni dan, minijeva zgodovina pa sega v začetek šestdesetih let 20. stoletja. Kljub temu, da je Mini dočakal obdobje nove rasti pod okriljem nemškega koncerna BMW, ves čas izpostavljajo njegovo britansko poreklo in v duhu zadnjega je zasnovana tudi nova reklama, s katero bodo pospremili premiero in kasneje začetek prodaje novinca na različnih trgih.
Glavna zvezda spota bo angleški buldog Spike, ki bo osebno preizkusil novinca in ga v zgodbi tudi branil pred precej večjo dansko dogo. Podrobnosti zgodbe ustvarjalci spota sicer še niso izdali, pripravili pa bodo več različic spota, ki se bodo razlikovale predvsem po minutaži, osnovno sporočilo pa bo, da morajo malčki držati skupaj. Televizijski spot je 120-članska ekipa posnela v Hollywoodu in na ulicah Los Angelesa.
Svetovni premieri 18. novembra, ki bo potekala hkrati v britanski prestolnici in Minijevi tovrani v Oxfordu, bosta sledila še podobna dogodka v Los Angelesu in Tokiu, malce kasneje pa tudi v Šanghaju. Uradni začetek prodaje novega minija je napovedan za prvo četrtletje 2014.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje