Kot poudarjajo pri nemški znamki je cascada po zasnovi in zunanjih merah, v dolžino meri 4,7 metra, bližje omenjenim izdelkom znamke iz sredine minulega stoletja, med katerimi sta izstopala modela kapitan in rekord, kot pa kompaktnim kabrioletom kadett ali astra, ki so jih ponujali v zadnjih dveh desetletjih. Poleg tega klasična platnena streha, ki jo je mogoče zložiti ali odpreti v 17 sekundah tudi med vožnjo pri hitrostih do 50 kilometrov na uro, nakazuje, da cascada ne poskuša biti kupejevski kompromis, ampak klasika za križarjenja z vetrom v laseh.
V potniški kabini, ki naj bi ponujala udobje in raven opreme za zahtevne kupce, so štirje sedeži, v zadku pa je z zloženo streho še 280 litrov prostora namenjenega prtljagi. Ko je streha nad glavami potnikov, pa imajo za prtljago na razpolago 350 litrov prostora.
Ob objavi prvih uradnih fotografij novega Oplovega kabrioleta so že znani tudi podatki o ponudbi prvih pogonskih agregatov. Bencinski del ponudbe začenjata 1,4-litrska motorja z 88 kilovati (120 KM) in 103 kilovati (140 KM) moči, ter enakim navorom 220 Nm. Motorno zahtevnejšim kupcem bodo ponudili nov 1,6-litrski motor nove generacije, ki prihaja na trg v začetku prihodnjega leta, zmore pa 125 kilovatov (170 KM) moči in 280 Nm navora.
Dizelski del ponudbe pa bo, vsaj na začetku, predstavljal le 2,0-litrski motor s 121 kilovati (165 KM) moči in 380 Nm navora. Oba šibkejša bencinska motorja bosta na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, najzmogljivejši bencinski in dizelski pa tudi s samodejnim.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje