Cascada je vpadljiv klasični kabriolet tudi po okusu zahtevnejših uporabnikov. Foto: M. Kr.
Cascada je vpadljiv klasični kabriolet tudi po okusu zahtevnejših uporabnikov. Foto: M. Kr.

Povsem namenska zasnova po navadi predstavlja boljše izhodišče za uspeh posameznega avtomobila, saj konstruktorjem ni treba sklepati kompromisov in različic prilagajati drugim članom modelske družine. Cascada bo kljub nekaterim dovolj jasno prepoznavnim značilnostim Oplovih modelov poskušala svojo unikatnost unovčiti predvsem pri zahtevnejših kupcih, ki jim ne ponuja le vpadljive embalaže, ampak tudi mikavno vsebino.

Potniška kabina 4.696 milimetrov dolgega avtomobila tako ponuja za ta razred presenetljivo prostornost, vključno z udobjem druge sedežne vrste in prtljažnikom, v katerem je z zloženo streho 280 litrov prostornine namenjeno še prtljagi, pri razprti klasični platneni strehi pa je na razpolago 100 litrov več. Oplovi oblikovalci so bili skrbni tudi pri uporabi materialov, poleg izdatnih dveh serijskih paketov opreme lahko kupci marsikaj izberejo še s seznama dodatne opreme.

Veliko je tudi očem skrite sodobne tehnike, ki se hitro izkaže med vožnjo, pa naj gre za podvozje s športnim pridihom ali pa ponudbo motorjev, med katerimi bencinske hlape zastopajo trije, dizelske pa dva. Bencinski trojček sestavljata dva 1,4-litrska motorja z močjo 88 kilovatov (120 KM) in 103 kilovati (140 KM) ter 1,6-litrski z močjo 125 kilovatov (170 KM). Dizelski par pa sta dva 2,0-litrska motorja s 121 kilovati (165 KM) in 143 kilovati (195 KM) moči.

Čeprav se cascada spogleduje z zahtevnejšimi kupci in višjim razredom, pa ostaja cena v okvirih velikoserijskih ponudnikov. Za najcenejšo cascado bo tako treba v Sloveniji odšteti 23.600 evrov, preskok do najzmogljivejše in serijsko najbolj opremljene pa se konča že pri 31.850 evrih.