Bencinski 1,6-litrski štirivaljnik bo na voljo v dveh izvedbah, in sicer z močjo 125 kilovatov (170 KM) in navorom 280 Nm ter z močjo 147 kilovatov (200 KM) in navorom 300 Nm. Dizelski 1,6-litrski štirivaljnik pa bo za zdaj na voljo le z močjo 100 kilovatov (136 KM), pozneje naj bi motorno družino še razširili.
Do leta 2016 namerava namreč nemški izdelovalec predstaviti tri nove družine pogonskih agregatov s skupno 13 različnimi motorji. Prenovo narekujejo tehnološki napredek, povpraševanje kupcev in seveda konkurenca, rdeča nit prenove pa je predvsem zagotavljanje učinkovitejše izrabe goriva ter s tem zmanjševanje porabe in količine škodljivih izpustov.
Poleg novih motorjev pa bodo v ponudbo uvrstili tudi nove petstopenjske in šeststopenjske ročne menjalnike, tehnološki vrh ponudbe pa bo predstavljal osemstopenjski samodejni menjalnik, ki naj bi nadomestil dosedanjega šeststopenjskega in zagotavljal do tri odstotke nižjo porabo goriva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje