Športni GT3 je opremljen z atmosferskim motorjem, pri njegovem razvoju pa so upoštevali nekatera dognanja iz sveta avtomotošporta. Foto: Porsche
Športni GT3 je opremljen z atmosferskim motorjem, pri njegovem razvoju pa so upoštevali nekatera dognanja iz sveta avtomotošporta. Foto: Porsche
Porsche 911 GT3
Pri zunanjosti velja omeniti nove biksenonske žaromete, zadnje LED-luči in spremenjene zračne reže. Foto: Porsche

Šestvaljni atmosferski motor zdaj proizvede 320 kW (435 KM) moči, kar je za 20 KM več kot pri prejšnjem modelu. V glavnem imata zasluge za 200 cm3 večjo gibno prostornino, ki zdaj znaša 3,8 l, in izboljšano izmenjavo plinov.

GT3 potrebuje za pospešek od 0 do 100 km/h 4,1 sekunde, hitrost 160 km/h pa doseže v 8,2 sekunde. Njegova najvišja hitrost znaša 312 km/h.

PSM po želji
Vozilo je zdaj prvič opremljeno z izrazito športno naravnanim sistemom Porsche Stability Management (PSM). Ta omogoča postopno izklapljanje regulacije prečne dinamike Stability Control (SC) in regulacije vlečne sile Traction Control (TC). In ker so želeli, da bi pri GT3 imel neomejen individualni nadzor nad vozno dinamiko voznik, se te funkcije celo v izrednih voznih situacijah ne vklopijo znova samodejno, temveč šele po pritisku na gumb.

Spremenjeni žaromeri
Novi GT3 pri višji hitrosti zunaj zagotavlja boljši stik s podlago in še večjo stabilnost: aerodinamične prilagoditve posameznih detajlov so vzgon na sprednji in tudi na zadnji premi tako zelo zmanjšale, da je skupni pritisni tlak več kot dvakrat tolikšen kot pri prejšnjem modelu. Z novim paketom aerodinamičnih dodatkov je GT3 dobil novo zunanjo podobo, ki jo dodatno poudarjajo novi biksenonski žarometi, zadnje luči v tehniki LED in spremenjene reže za vstop in izstop zraka.

Izboljšane so tudi zavore - zavorni koluti imajo zdaj večje premere in aluminijasta pesta, ki prispevajo k zmanjšanju mase. Po želji je še vedno na voljo izvedba GT3 s keramičnimi zavorami PCCB.

Svetovno premiero bo ta model doživel 3. marca na ženevskem avtomobilskem salonu, prodaja v Evropi pa bo stekla maja.

J. R.