Navdih za cayenna S transsyberio so pri Porscheju našli v športnih uspehih na transibirskemu reliju. Foto: Porsche
Navdih za cayenna S transsyberio so pri Porscheju našli v športnih uspehih na transibirskemu reliju. Foto: Porsche
Cayenne S transsyberia
Cayenne S transsyberia je opremljen z močnejšim motorjem, prevzetim iz cayenna GTS, ki razvije moč 298 kW (405 KM). Foto: Porsche
Cayenne S transsyberia
Razkošna notranjost v kombinaciji s črno-sivo kombinacijo. Foto: Porsche

Ime transsyberia se nanaša na medcelinski reli, ki poteka od ruskega glavnega mesta Moskva do 7.200 km oddaljenega mongolskega glavnega mesta Ulan Bator.

Motor, sposojen od cayenna GTS
Na podlagi tega uspeha so pri Porscheju za letošnji pariški avtomobilski salon (4.–19. oktober 2008) pripravili novi model cayenne S transsyberia za cestno in terensko vožnjo. Tako kot robustno dirkalno vozilo tudi cestna izvedba temelji na cayennu S s 4,8-litrskim 8-valjnim sesalnim motorjem z neposrednim vbrizgavanjem bencina. Vendar pa je novi cayenne opremljen z močnejšim motorjem, prevzetim iz modela GTS, ki razvije moč 298 kW (405 KM) pri 6.500 1/min in katerega največji navor 500 Nm je na voljo pri 3.500 1/min.

Do 100 v 6,1 sekunde
V kombinaciji z osnim prenosom, ki je prav tako prevzet iz izvedbe GTS, toda skrajšan za 15 % na 4,1:1, cayennu S transsyberia zagotavlja ustrezno izboljšane vozne lastnosti. S serijskim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom potrebuje za pospešek od 0 do 100 km/h 6,1 s, kar je 0,5 s manj kot cayenne S. Še izraziteje pa se spremembe izražajo pri pospeševanju v posameznih prestavah – tako pri vsakodnevnih vožnjah kot tudi na tekmovanjih. Transsyberia s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom v 5. prestavi potrebuje za pospešek 80–120 km/h 6,6 s, kar je 2 s manj kot pri cayennu S. Tudi glede najvišje hitrosti se cayenne S transsyberia lahko kosa z GTS-om, saj doseže 253 km/h. Seveda je kot dodatna oprema na voljo tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S.

Štiri barvne kombinacije
Športni značaj je poudarjen tako na optični kot tudi na akustični način. Serijski športni izpušni sistem z dvema dvodelnima izpušnima cevema skrbi za poln, prepoznaven zvok. Tudi oblika se spogleduje s športnim avtomobilizmom. Skupno so na voljo štirje barvni koncepti: poleg črno/oranžne in kristalno srebrne/oranžne kombinacije, značilne za reli vozila tudi bolj diskretni kombinaciji črna/meteorsko siva kovinska in meteorsko siva kovinska/kristalno srebrna kovinska.