Oglas
Terensko vozilo je bilo razvito na osnovi novega porscheja cayenne S kot relivozilo za dolge proge.
Ta športni terenec bo svoj premierni nastop doživel od 2. do 17. avgusta na reliju Transsyberia, ki bo potekal iz Moskve čez Sibirijo vse do Ulanbatorja v Mongoliji.
Porsche cayenne je v segmentu športno-terenskih vozil poznan po dobrih cestnih lastnostnih. Z drugo generacijo, ki pravkar doživlja premiero v Porschejevih centrih širom po svetu, so zdaj to raven še nekoliko dvignili. Novi motorji z neposrednim vbrizgavanjem bencina imajo še večjo moč, obenem pa se je poraba goriva zmanjšala. V primerjavi s prejšnjimi izvedbami znaša zdaj prihranek pri gorivu tudi do 15 odstotkov. Foto: Porsche
Poudariti velja novi sistem porsche dynamic chassis control (PDCC), ki z dvema aktivnima stabilizatorjema skoraj povsem kompenzira bočno nagibanje vozila v ovinkih. Nove izvedbe cayenna so v svojem elementu tudi zunaj utrjenih cestišč. Pri terenskih vožnjah PDCC omogoča maksimalni neodvisni hod posameznih koles in dodatno izboljšuje vlečno silo elektronsko krmiljenega štirikolesnega pogona. Foto: Porsche
Lani sta dve zasebni ekipi prvič s porschejem cayenne S sodelovali na reliju Transsyberia in zasedli prvi dve mesti. Zaradi uspešnega nastopa teh vozil so pri Porscheju postali pozorni na to prireditev, tako da zdaj navdušenim voznikom cayennov dajo možnost, da se tudi s tem vozilom udejstvujejo na športno-avtomobilističnem področju. Razvili so vozilo, ki je namenjeno posebej za relije na dolge proge. Foto: Porsche
Novi cayenne S transsyberia je med drugim opremljen s posebnimi terenskimi pnevmatikami, z varnostno kletko, s krajšim osnim prenosom, prečno zaporo, ojačano in razširjeno zaščitno oblogo dna vozila ter z ojačanimi prečnimi vodili na sprednji premi. Moč osemvaljnega motorja ostaja nespremenjena, torej 385 KM (283 kW). Foto: Porsche
Porschejeve stranke, ki imajo športne ambicije, se bodo s cayennom S transsyberia lahko udeležile ene od zadnjih pustolovščin na štirih kolesih: relija Transsyberia. Od 2. do 17. avgusta bo proga zahtevnega orientacijskega relija sodelujoče ekipe vodila iz Moskve čez Sibirijo do cilja v Ulanbatorju v Mongoliji. To pomeni skoraj 6.200 kilometrov javnih cest, zvoženega makadama in prog za zahtevne preizkušnje. Foto: Porsche
Na programu so celo prečkanja rek in posebne preizkušnje v puščavi Gobi. Medtem ko bo na dolgih povezovalnih etapah v ospredju navigacija, pa bodo pri posebnih preizkušnjah na zaprtih progah pomembne predvsem sposobnosti
voznika in zmogljivost vozila. Foto: Porsche
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje