Obe konceptni vozili se bosta na tleh Evrope prestavili prvič, pri Chevroletu pa podobno kot pri drugih znamkah z njima merijo odzive javnosti na oblikovne smernice, ki bodo krojile podobo njihovih modelov v prihodnosti. Colorado rally je poltovornjak, ki kljub številnim privlačnim dodatkom pod salonskim bliščem že dokaj jasno kaže podobo naslednje generacije Chevroletovih poltovornjakov. Miray pa pozornost usmerja precej bolj v prihodnost, saj so oblikovalci črpali navdih iz sveta reaktivnih letal, vozilu pa namenili hibridni pogon.
Colorado za relije po brezpotjih
Prototip poltovornjaka, ki so ga uporabili za izhodišče različice rally, se je že pojavil na avtomobilskih salonih v Buenos Airesu in Bangkoku, za Evropo pa so mu pri Chevroletu namenili še več privlačnih dodatkov. Na 18-palčnih aluminijastih platiščih so gume za brezpotja, vzmetenje omogoča spreminjanje višine, poleg velikih žarometov s tehnologijo LED ima nameščene še dodatne luči. Kot se spodobi za relivozilo, ima akrilna okna, iz težav na brezpotjih pa bi si posadka lahko pomagala z vitli. Poltovornjak ima seveda štirikolesni pogon, pod motornim pokrovom se skriva zmogljiv 2,8-litrski turbodizelski agregat.
V potniški kabini so sedeži oblečeni v neopren s kontrastnimi oranžnimi šivi, varnostni pasovi so pritrjeni na dodatno varnostno kletko. Zmogljivega orjaka voznik krmili z volanom, prilagojenim za terenske vožnje, da se posadka ne bi zgubila, pa skrbi navigacijski sistem. V primeru požara si potniki lahko pomagajo z gasilnim sistemom, žejo in lahkoto preprečujejo posebni hidracijski paketi na sedežih, iz katerih lahko pijejo ali jedo tekočo hrano po plastični cevki, klimatski sistem pa omogoča hitro izpihovanje morebitnega prahu, ki bi zašel v potniško kabino na bolj prašnih terenih.
Dvojni pogonski sistem
Tudi miray se je že predstavil na avtomobilskem salonu, vendar pri Chevroletu ne dvomijo, da bo vzbujal pozornost tudi med obiskovalci salona v Frankfurtu. Ob tem dodajajo, da je po zunanjih merah tako majhen kot monza SS iz leta 1963 ter lahkoten in odločen kot corvair super spyder iz leta 1962. Sprednji in zadnji blatniki spominjajo na nekdanje modele chevrolet corvette in tako izražajo športni duh konceptnega vozila.
Mirayev sredinski električni pogonski sistem je nameščen za voznikom in pod njim ter zasnovan tako, da zagotavlja čim večjo zmogljivost in varčnost. Energijo za spredaj nameščena 15-kilovatna motorja zagotavlja litijev akumulator z zmogljivostjo 1,6 kWh, ki se polni tudi z energijo med zaviranjem. Za vožnjo, ki zahteva večjo zmogljivost, pa je za potniško kabino nameščen 1,5-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom, ki dopolnjuje delovanje elektromotorjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje