CL je namenjen najzahtevnejšim ljubiteljem kupejev, ki jim pri nakupu in vzdrževanju ni treba varčevati. Foto: Daimler
CL je namenjen najzahtevnejšim ljubiteljem kupejev, ki jim pri nakupu in vzdrževanju ni treba varčevati. Foto: Daimler
Mercedes-Benz
Notranjost je nezamenljivo prepoznavna, detajle je seveda mogoče prilagoditi tudi posameznemu okusu. Foto: Daimler

Tudi najprestižnejši in najzmogljivejši se ne morejo izogniti trendom, ki narekujejo vsaj izraz dobre volje, da bi bili avtomobili do okolja prijaznejši. V tem razredu je pač nemogoče pričakovati, da bi zmogljivi motorji delali čudeže in v zrak pošiljali le neoporečne izpuhe. Vsekakor pa zagotavljajo opazno razliko v primerjavi s predhodniki.

Na novo zasnovan 4,6-litrski biturbo motor V8 z največjo močjo 320 kilovatov (435 KM), ki poganja različico prestižnega kupeja CL 500 BlueEFFICIENCY, naj bi namreč po zagotovilih izdelovalca popil le 9,5 litra goriva na sto kilometrov in izpuhal 224 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

V primerjavi s 5,5-litrskim predhodnikom, ki je imel 35 kilovatov moči manj, to pomeni za 23 odstotkov nižjo porabo goriva, izpust pa se je na prej omenjeno številko znižal za 288 gramov.

Pri Mercedes-Benzu poudarjajo, da imata zasluge za to zlasti nova tehnologija BlueDIRECT, ki zagotavlja boljši izkoristek pri neposrednem vbrizgu goriva, in paket tehnološke opreme BlueEFICIENCY. To med drugim pomeni bolj energetsko učinkovite dele, kot so na primer alternator, bencinska črpalka in kompresor klimatskega sistema. Dodan je še sistem start-stop za zaustavljanje delovanja motorja, ko vozilo stoji pred semaforjem ali koloni, avto pa je »obut« v gume z nizkim količnikom trenja.

Veliko omenjene opreme je seveda našlo pot že tudi v nižje razrede avtomobilov, svojo prestižnost pa novi mercedes-benz poleg lesketa trikrake zvezde upravičuje z obilico serijske in dodatne opreme, namenjene najzahtevnejšim uporabnikom, ki so pripravljeni za avtomobil odšteti 150 tisoč in več evrov.