Vsebina pravzaprav ostaja povsem enaka, le embalaža se je spremenila, bi lahko rekli za kozmetične spremembe na modelu ML 63 AMG. Preoblikovali so pokrov motorja, spremenili svetlobna telesa spredaj in zadaj ter pri tem uporabili LED-tehnologijo. Izrazitejša pa je tudi kromirana zaščita sprednjega in zadnjega dela vozila.
Za marsikoga bistveni del se še vedno skriva pod motornim pokrovom, in sicer zmogljiv pogonski agregat V8, ki si je lani prislužil tudi naziv "motor leta 2009". Na domačem nemškem trgu je treba za prestižnega SUV-ja odšteti 105 tisoč evrov, v Sloveniji pa 118 tisoč evrov.
Za ta denar dobijo kupci poleg prestižne embalaže tudi zmogljivo vsebino v podobi motorja, ki zmore največjo moč 375 kilovatov (510 KM) in pri 6.800 vrtljajih doseže navor 630 Nm. Od 0 do 100 km/h pospeši v 5,0 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.
Za prenos moči še naprej skrbi AMG-jev sedemstopenjski samodejni menjalnik speedshift 7G-tronic, stalni štirikolesni pogon pa je športno uglašen s porazdelitvijo prenosa moči 40:60 med sprednji in zadnji par koles. Športno uglašeno pa je tudi zračno vzmetenje Airmatic.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Daimler
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje