Malčku, ki so ga kot del francosko-japonskega trojčka prvič poslali na trg poleti 2005, je uspelo do zdaj osvojiti 620 tisoč kupcev po svetu. Glede na kompaktnost zunanjih mer se je priljubil predvsem prebivalcem velikih evropskih mest in očitno bo tudi v prihodnosti iskal kupce predvsem med tistimi, ki si želijo avtomobil, primeren za mestno okolje, oziroma ne potrebujejo večjih vozil.
Tudi v novi izdaji C1 namreč ostaja s 3,44 metra dolžine med malčki, v potniški kabini pa je prostora za štiri potnike. Kupci lahko znova izbirajo med trivratno in petvratno karoserijsko različico, zadnja je seveda priročnejša za tiste, ki sopotnike prevažajo tudi na zadnjih sedežih oziroma radi odložijo kos prtljage na zadnje sedeže, in ne le v prtljažnik, v katerem je 139 litrov prostornine.
Vseh podrobnosti o ponudbi pogonskih agregatov še niso izdali, pri Citroënu pa za zdaj izpostavljajo bencinski trivaljnik z največjo močjo 51 kW (68 KM), ki naj bi v kombinaciji z ročnim menjalnikom dosegel povprečno porabo 4,3 litra na sto kilometrov in v zrak izpuhal 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. S tem pa je tudi prvi citroën z izpuhom, manjšim od 100 gramov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje