Pri Hondi poudarjajo, da je novi dizelski motor 1,6 i-DTEC prvi član družine novih agregatov pod skupnim imenom "earth dreams", s katerim želijo ponazoriti do okolja prijaznejše delovanje, vendar nikakor ne na račun zmogljivosti. Motor z močjo 88 kilovatov (120 KM) in navorom 300 Nm naj bi zmogel doseči porabo le 3,6 litra za 100 kilometrov, v zrak pa na kilometer izpuhati le 94 gramov ogljikovega dioksida.
Motor odlikujejo nizko mehansko trenje, ki je na podobni ravni kot pri bencinskih motorjih, učinkovitejše krmiljenje hlajenja in napetosti, manjše so izgube med sesanjem, boljše karakteristike imajo lažja ročična gred, lažji bati in ojnice. V primerjavi z zmogljivejšim motorjem 2,2L i-DTEC je tako novi motor kar 47 kilogramov lažji.
Zmogljivosti motorja pa so kljub varčnemu dizelskemu značaju povsem primerne tudi za model civic, ki poskuša kupce osvajati tako z družinsko uporabnostjo kot pridihom športnosti. Bolj spodbudne pa so tudi nove cene prilagojene slovenskemu trgu, kjer je treba za najcenejšega civica, glede na raven opreme, z novim dizelskim motorjem odšteti 18.490 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje