Pri Hondi pred predstavitvijo na avtomobilskem salonu v Ženevi uradno še vedno govorijo o prototipu evropske različice, ki pa se bo od ameriške oziroma izvirnika navzven verjetno razlikovala le v minimalnih oblikovnih podrobnostih. Glede na različne okuse kupcev v Aziji, Ameriki in Evropi je mogoče več razlik pričakovati pri naboru opreme in pogonskih agregatih, morda pa se bodo potrudili tudi za drugačne nastavitve podvozja, prilagojene evropskim cestam in bolj dinamično naravnanim Evropejcem.
CR-V četrte generacije je že na prodaj v Severni Ameriki, kjer ga tudi izdelujejo, cenovna lestvica pa se začenja pri 22.295 ameriških dolarjih, kar je približno 16.600 evrov. Ob lansiranju na ameriškem trgu so pri Hondi poudarjali, da so ceno ohranili skoraj na ravni predhodnika, in to kljub posodobitvi avtomobila, izdatnejši opremi in sodobnejšemu štirikolesnemu pogonu.
Kakšne bodo cene v Evropi, verjetno tudi po premieri v Ženevi še ne bo znano, bo pa brez dvoma več znanega o naboru motorjev, primernih za želje in potrebe kupcev na stari celini. Sicer pa je CR-V Hondin svetovni model, ki ga bodo prodajali na trgih v približno 160 državah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje