Ne glede na spremembe videza, ponudbe pogonskih agregatov in opreme pa so po zagotovilih izdelovalca tudi pri najnovejšem civicu ohranili štiri tradicionalne značilnosti, in sicer športnost, kompaktnost, individualnost in uporabnost. Avtomobil je ohranil čistost aerodinamičnih linij in poudarjen športni videz, kljub nizki silhueti pa so se konstruktorji potrudili in zagotovili boljšo preglednost nad dogajanjem za vozilom.
Do uporabnikov prijaznejša je tudi struktura notranjosti, vključno z boljše izkoriščenim prostorom in uporabnejšo armaturo, ki ima seveda sodobnejši videz, strukturo pa prilagojeno višji ravni opreme in sodobnim prikazovalnikom.
Na slovenskem trgu bodo na voljo trije motorji, dva bencinska in en dizelski, ter tri ravni opreme. Vstopno različico predstavlja civic z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 73 kilovatov (100 KM) in ravnjo opreme comfort. Za omenjeno kombinacijo bo treba odšteti 16.490 evrov.
Motorno zahtevnejšim kupcem bo na voljo tudi 1,8-litrski bencinski motor z največjo močjo 104 kilovati (142 KM) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali petstopenjskim samodejnim menjalnikom. Dizelske barve pa zastopa 2,2-litrski štirivaljnik z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM), ki je v kombinaciji z ročnim menjalnikom in najvišjo ravnjo opreme executive tudi najdražji v ponudbi, zanj je treba odšteti 26.190 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje