Pristopi avtomobilskih izdelovalcev za zbujanje pozornosti javnosti so lahko precej različni, pri Hondi pa so se očitno odločili, da o novem civicu govorijo po posameznih odstavkih. Po nekaj tednih takšnega komuniciranja je kljub objavljanju fotografij zamaskiranih testnih avtomobilov že bolj ali manj jasno, da bo tudi novi civic oblikovno sledil predhodniku. Petvratno kombilimuzino so po zagotovilih konstruktorjev prilagodili evropskim kupcem, njihovemu načinu vožnje in razgibanosti evropskih cest.
Med pogonskimi agregati, ki bodo na voljo kupcem, pa pri Hondi poudarjajo izboljšani 2,2-litrski dizelski motor i-DTEC, z največjo močjo 111 kilovatov (150 KM), ki bo varčnejši in z izpustom 110 gramov ogljikovega dioksida na kilometer tudi do okolja prijaznejši. Do potnikov prijaznejša naj bi bila tudi potniška kabina z boljšo zvočno izolacijo in prostornostjo.
V dneh do premiere na salonu v Frankfurtu bodo japonski izdelovalci brez dvoma postregli še s kakšno podrobnostjo, kakšna bo ob vsej teoriji dejanska praksa, bo pa tudi kmalu jasno. Že novembra se bo civic devete generacije predstavil medijem tudi na cesti, v začetku prihodnjega leta pa zapeljal v prodajne salone.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje