Podjetja, ki je izumilo sodoben avtomobil, v njegovi 132-letni zgodovini nikoli ni vodil človek, ki ne bi bil Nemec. Prvič se bo to zgodilo prihodnje leto, ko bo Dietra Zetscheja na čelu zamenjal 49-letni Šved Ola Kaellenius, ki nima tehnične izobrazbe, temveč je ekonomist.
Kaellenius se je kot pripravnik pridružil podjetju leta 1993, delal je tudi v športnem oddelku AMG ter leta 2015 prešel v trženje in prodajo pri Mercedesu. Z mednarodnimi izkušnjami je v Daimler pripeljal bolj neformalen način vodenja v slogu Silicijeve doline, ki bo prišlo še kako prav za spopadanje s tehnološkimi podjetji, kot sta Waymo in Byton v tekmi, v kateri želijo proizvajalci čim prej postaviti na cesto avtonomne avtomobile.
Tako kot Daimlerjev sedanji prvi mož, Dieter Zetche, ki bo leta 2021 postal predsednik nadzornega sveta nemškega koncerna, tudi Kellenius zna očarati in prepričati mednarodna občinstva. Z uglajenim, a sproščenim slogom brez obleke in kravate pooseblja bolj kalifornijski kot nemški slog vodenja.
Šved, ki je trenutno šef razvoja pri Mercedesu, je Zetscheju pomagal omejiti birokracijo ter spodbudil bolj eksperimentalni pristop do novih proizvodov in oddaljitev od hierarhij in natančnega načrtovanja. Analitiki o njem menijo, da je mlad, inteligenten, ima dober slog vodenja ter da je preprosto drugačen od številnih drugih vrhunskih menedžerjev v avtomobilski industriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje