Kot poroča Automotive News Europe, so namreč pri Volkswagnu povedali, da jih bo ambiciozni načrt, da v prihodnosti vsak model ponudijo tudi v različici z elektrificiranim pogonom, kar pomeni, da bi do leta 2025 trgu ponudili 80 novih električnih avtomobilov znamk Audi, Porsche, Seat in Škoda, do leta 2030 pa elektrificirano različico vsakega od 300 modelov, ki jih ponuja skupina VAG, stal več, kot so pričakovali.
Volkswagen je namreč v začetku ocenil, da jih bo prehod na električno pogonsko tehnologijo stal okrog 20 milijard evrov, zdaj pa direktor koncerna Herbert Diess pravi, da to nikakor ne bo dovolj. To v praksi pomeni, da bo moral Volkswagen še bolj zategniti pas in za financiranje razvoja elektrificiranih avtomobilov prihraniti na drugih področjih. Toliko bolj, ker jih je na tem področju prehitel že marsikateri tekmec.
Reorganizacija za dobičkonosnost
Volkswagnovemu koncernu je dobiček sicer z reorganizacijo dobičkonosnosti svoje osnovne znamke, torej Volkswagna, ki proizvede kar 30 odstotkov dohodka v skupini, uspelo z 1,8 odstotka pred dvema letoma dvigniti na 4,1 odstotka, a to po Diessovih besedah ni dovolj. Kot pravi, so štirje odstotki minimum. Za prihodnje naložbe potrebujejo vsaj od pet do šestodstotno rast, da bi bili pripravljeni na morebitno krizo, pa bi morala biti ta sedem- ali osemodstotna.
A težav s financiranjem elektrifikacijskih projektov ne zaznava le Volkswagen. Tudi Daimler, ki je pred kratkim predstavil svoj prvi namensko razviti električni avtomobil mercedes-benz EQC, trdi, da ga bodo načrti, da do leta 2022 predstavi deset novih električnih modelov, stali več kot sprva ocenjenih deset milijard evrov.
Skrb za baterije
Kot je povedal Daimlerjev direktor za proizvodnjo in oskrbovalno verigo Markus Schaefer, bo podjetje počasi povečevalo proizvodnjo mercedesa-benza EQC, s čimer bodo zagotovili, da bodo kupci zadovoljni z avtomobilom, in se izognili garancijskim stroškom, ki jih precej skrbijo. Koncern skrbi predvsem oskrba z baterijami, ki jih sicer izdelujejo v lastni tovarni v spodnjesaškem Kamenzu, saj proizvodnja, ki je pokrivala zahteve smarta fortwo ED in drugih modelov, ne bo več zadostna. Komponente za baterije namreč tovarni v Kamenzu zagotavlja vrsta dobaviteljev, pri katerih bodo morali preveriti proizvodne zmogljivosti. Če bo šlo vse po načrtih, bodo mercedes-benz EQC začeli prihodnje leto izdelovati v tovarni v Bremnu, pozneje pa še v Pekingu, v evropske prodajne salone pa bo predvidoma prišel prihodnje poletje.
Več o novem mercedesu EQC boste lahko izvedeli v Avtomobilnosti, ki se na TV-zaslone vrača v četrtek, 20. septembra, ob 20. uri. Avtomobilnost je bila na premiernem razkritju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje