Model, ki je na preskoku v novo tisočletje prvič zapeljal v prodajne salone, se je v petnajstih letih prelevil iz prvotno lahkega gospodarskega vozila, namenjenega tudi družinski uporabi, v prostorno družinsko vozilo, ki ponuja udobje, opremo in zmogljivosti osebnih vozil, a znatno več uporabnega prostora.
Nove linije zunanje podobe so dobloju močno omilile oglatost, ki jo pogojujejo izvirni geni modela in želja po čim boljšem izkoristku fizičnih okvirov avtomobila, ki je pri doblojevih garaških sorodnikih z dodatnim opisom cargo v samem vrhu prednostnih zahtev kupcev. Družinski kupci pa ob željo po prostornosti postavljajo tudi nekaj dodatnih zahtev, ki jih novi doblo izpolnjuje lažje kot njegovi predhodniki.
Na pogled všečna kozmetika
Poleg mikavnejše zunanjosti, so se oblikovalci potrudili tudi pri posegih v notranjosti potniške kabine. Armaturo bi lahko glede na materiale in videz brez večjih pomislekov prisodili tudi kakšnemu manj »delavnemu« sorodniku. Uporabnost je popolnoma primerljiva z osebnimi vozili, ponudba opreme omogoča širok razpon med zmernostjo in zahtevnostjo.
Po zagotovilih konstruktorjev pa novi doblo ne ponuja le kozmetike in očem vpadljivih podrobnosti, ampak je marsikatera posodobitev oziroma novost ostala očem skrita, a je med vožnjo hitro razkrita. Med takšne gotovo sodi novo podvozje, ki poleg višje ravni udobja zagotavlja tudi boljše vozne lastnosti.
Uporabna prostornost
V notranjosti potniške kabine, kjer je dovolj prostora za sedem sedežev, je po zaslugi boljšega podvozja in številnih akustičnih izboljšav precej manj hrupa. Precej več pa je prostora za prtljago ali morebitni tovor. V krajši izmed dveh različic je v zadku prtljažnik s prostornino 790 litrov, v daljši pa s prostornino 1.050 litrov. Če začnejo uporabniki odštevati sedežna mesta, pa je mogoče prostornino prtljažnikov povečati do 3.200 oziroma 4.000 litrov.
Posebnost v ponudbi je različica s panoramsko povišano streho, ki je od osnovne različice, visoke 1.895 milimetrov, višja 270 milimetrov in ima notranjo višino 1.550 milimetrov, ter je tako primerna tudi za nekatere posebne predelave. Pristašem bolj robatega videza pa pri Fiatu ponujajo izvedbo trekking, pri kateri pred dejansko vsebino, namenjeno premagovanju brezpotij, z izjemo elektronske zapore diferenciala na prednjih kolesih, sicer prevladuje kozmetika, a za številne kupce je že to čisto dovolj.
Dvakrat dizel, enkrat bencin, pa tudi plin
Več vsebine je pri motorni ponudbi, ki se v bencinskem delu začenja z 1,4-litrskim motorjem z močjo 70 kilovatov (95 KM). Naslednjo stopničko predstavlja prav tako 1,4-litrski motor z močjo 88 kilovatov (120 KM), ki ga lahko poganja bencin ali zemeljski plin. Dizelske hlape pa zastopata dva 1,6-litrska motorja z močjo 70 oziroma 88 kilovatov (95 oziroma 120 KM).
Kot se spodobi za avtomobil, ki se spogleduje z družinskimi uporabniki, v ponudbi ne manjka infotelematski sistem, ki poleg lastnih funkcij omogoča tudi povezovanje z zunanjimi napravami, ki jih za seboj prenašajo zahtevnejši družinski uporabniki. Zanje pa je na voljo tudi obilica dodatne opreme, od različnih nosilcev za večje športne pripomočke do drobnih kozmetičnih dodatkov za bolj unikaten videz vozila, za katerega bodo morali kupci v Sloveniji po ceniku odšteti od 12.690 pa do 19.310 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje