Vsi trije avtomobili ponujajo sisteme za avtonomno zaviranje v sili (AEB), ki pomagajo preprečevati ali vsaj omiliti trčenje avtomobila v drug avtomobil ali pa avtomobila s pešci oziroma kolesarji. To pomembno varnostno tehnologijo so pri Euro NCAP začeli testirati leta 2014. V Bruslju trdijo, da se je avtomobilska industrija na njihove zahteve po večji varnosti odzvala izjemno hitro, odstotek modelov z vgrajenim avtonomnim zaviranjem v sili pa je že zdaj izjemno visok.
Generalni sekretar pri Euro NCAP-u Michiel van Ratingen je po zadnjih testih povedal: "Pri Euro NCAP-u smo pokazali, kaj lahko dosežemo, ko vlade, potrošniške skupine in avtoklubi iz vse Evrope med seboj sodelujejo. Skupaj lahko izvajamo npritisk na proizvajalce avtomobilov, kar sicer ne bi bilo mogoče. Zelo nas veseli, da je večina avtomobilskih proizvajalcev varnostne asistenčne sisteme ponudila v vseh 28 članicah EU-ja."
Sami odličnjaki
Alfa romeo giulia je prejela dobre ocene tako za trk ob oviro, čelno trčenje, bočno trčenje, kot trčenje od zadaj. Skupno je za zaščito odraslih potnikov limuzina prejela zavidljivih 98 odstotkov točk, za varnost otrok v vozilu 81 odstotkov, 69 odstotkov za varnost pešcev in 60 odstotkov za asistenčne sisteme.
Prvi Seatov športni terenec ateca je prejel 93 odstotkov točk za varnost odraslih potnikov, 84 odstotkov točk za zaščito otrok, 71 odstotkov za zaščito pešcev in 60 odstotkov za varnostno asistenčne sisteme.
Nova generacija VW tiguana je prejela 96 odstotkov točk za varnost odraslih potnikov, 84 ostotkov za varnost otrok, 72 odstotkov za varnost pešcev in 86 odstotkov točk za asistenčne sisteme.
Alfa romeo giulia
Seat ateca
Volkswagen tiguan
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje