Google je podal zahtevo za patentiranje lepljive snovi, ki se nanese na karoserijo vozila brezpilotnih avtomobilov, ki jih testira. Ob trku s pešcem bi ta ostal "zalepljen" na motornem pokrovu, tako pa bi preprečili, da bi po trku z avtomobilom pešec utrpel še hujše poškodbe.
Zaščita pešcev, ki ob kolesarjih in motoristih veljajo za najbolj ogrožene udeležence v prometu, je v zadnjih letih ena izmed prioritet avtomobilskih proizvajalcev. Tudi pri konzorciju Euro NCAP so že pred leti uvedli posebno kategorijo, kjer ocenjujejo varnost pešcev ob trku z vozili. Avtomobilisti zaradi tega prilagajajo obliko prednjih delov vozil, vgrajujejo sisteme, ki ob trku privzdignejo pokrov motorja, kar ublaži udarec, Volvo pa je na modelu V40 kot prvi vgradil zunanje zračne blazine, ki se v primeru trka s pešcem sprožijo v predelu stebričkov in vetrobranskega stekla. Najpomembnejši preskok na tem področju pa predstavlja vgradnja senzorjev in kamer, ki zaznavajo pešce in omogočajo, da avtomobil sam zavira, še pred trkom s pešcem ali kolesarjem.
Pešca ne odbije pod kolesa vozila
Pri Googlu, kjer že dalj časa testirajo avtonomna vozila, so se domislili povsem nove rešitve. V zahtevi za zaščito patenta so navedli, da specialno lepilo, ki se nanese na motorni pokrov in zadnji del vozila, lahko v primeru trka na karoseriji vozila zadrži pešca, da ne pade na cesto in ga zato vozilo ne povozi. Lepilo deluje podobno kot lepila za lovljenje muh in drugih insektov.
"Lepilo prilepi pešca na vozilo, dokler se vozilo ne zaustavi. S tem preprečimo sekundarno nesrečo in trk pešca ob oviro in podlago," so pri Googlu pojasnili v zahtevi za patentiranje svoje rešitve.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje