Kljub prvotnemu poudarjanju kupejevskega značaja trivratne različice, ki so jo uradno predstavili v začetku julija, je bilo že čez nekaj mesecev jasno, da bo na prodaj tudi petvratna različica najmanjšega med range roverji, ki se v teh dneh uradno predstavlja na avtomobilskem salonu v Los Angelesu. Obe karoserijski različici poganjajo enaki motorji, ki po zagotovilih konstruktorjev združujejo učinkovitost štirivaljnikov z uglajenostjo in zmogljivostmi šestvaljnikov. Dva 2,2-litrska dizelska motorja sta na voljo s 110 kW (150 KM) in 140 kW (190 KM), prvi poganja različice s prednjim pogonom, drugi pa s štirikolesnim pogonom. Vsa štiri kolesa pa poganja tudi novi 2,0-litrski bencinski štirivaljnik z največjo močjo 176 kW (240 KM).
Novinca v ponudbi bodo izdelovali v Veliki Britaniji. Kot svetovni model bo na prodaj na trgih v 160 državah, cene pa naj bi se začele pri približno 35.000 evrih.
Za ta denar bodo kupci dobili sodoben in samosvoj, a vseeno prepoznaven dizajn, neločljivo povezan z znamko prestižnih bolj ali manj robatih terencev. Evoque je glede na svoje lastnosti seveda še najbolj »pomehkužen« in ustreza bolj povpraševanju v urbanih okoljih kot dejanski terenski uporabi.
Kljub temu ga bodo po zagotovilih konstruktorjev odlikovale dobre vozne lastnosti, različice s štirikolesnim pogonom pa bodo uspešno premagovale tudi kakšna manj zahtevna brezpotja. Pri opremi pa bo, ugledu in prestižnemu lesku znamke primerno, dovolj vsebine za najbolj izbirčne kupce, ki si poleg udobja želijo tudi veliko sodobne tehnologije. Na primer sistem za samodejno parkiranje, kamere za nadzor okolice vozila in vzvratno vožnjo, navigacijski sistem, zabavni center z DVD-predvajalnikom, zasloni na armaturi in v vzglavnikih sprednjih sedežev …
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje