Luca di Montezemolo je na svoji zadnji tiskovni konferenci v vlogi direktorja Ferrarija, vodenje po 23 letih predaja vodilnemu koncerna Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Sergiu Marchionneju, na avtomobilskem salonu v Parizu odkril nekaj podrobnosti v povezavi z luksuzno italijansko športno znamko avtomobilov.
Ovrgli so govorice
Odhajajoči direktor, ki se bo z uglednega mesta poslovil 13. oktobra, je na tiskovni konferenci izjavil, da Ferrari ne bo izdeloval avtomobila s štirimi vrati in tudi ne športnega terenca, o čemer se je v zadnjih letih veliko pisalo. Pojasnil je, da se bodo v Maranellu osredotočili na dvovratne športne avtomobile.
Ferrari ostaja ekskluzivna znamka
O prihodnosti Ferrarija je na isti tiskovni konferenci spregovoril tudi prihodnji vodilni Marchionne, ki se je odzval na govorice, da naj bi se podjetje spustilo v bolj množično proizvodnjo avtomobilov. Na letni ravni naj bi Ferrari namesto zdajšnjih 7.200 vozil izdelal najmanj 10.000 vozil, kar pomeni povečanje proizvodnje za več kot četrtino.
Marchionne je izrazil skrb nad tem, da bodo morali morebitni kupci čakati predolgo, da bi dobili avtomobil, a je po drugi strani pomembno, da namenoma omejijo proizvodnjo modelov in s tem ohranijo ekskluzivnost znamke.
Vsaj za zdaj bo proizvodnja ostala omejena na 7.200 vozil letno, je zagotovil Marchionne in zanikal tudi to, da bi se Ferrari kakor koli vključil v projekte podjetja FCA. "To bi bilo pogubno za obe podjetji," je dejal Italijan in izdal še, da bo za Ferrari ključnega pomena izboljšati učinkovitost Scuderie Ferrari v Formuli 1. Marchionne je namreč razočaran nad rezultati ekipe v Formuli 1.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje