Pri italijanskem izdelovalcu poudarjajo, da centimetri štejejo, in tistih dodatnih 20 centimetrov dolžine, kolikor je 4,35 metra dolgi 500L living daljši od izvirnika, so dobro izkoristili predvsem v korist dodatnih 180 litrov prostornine prtljažnika oziroma dodatne sedežne vrste. Omenjena razlika v prostornini pa po zaslugi vzdolžno pomičnih sedežev v drugi vrsti ni fiksna, ampak spremenljiva. Povedano drugače je mogoče v prtljažniku le s pomikom sedežev v drugi vrsti naprej pridobiti 638 litrov prostornine, z zlaganjem pa 1.584 litrov.
Sedemsedežnik, v katerem se sedeža v tretji vrsti zložita v ravno dno, je na slovenskem trgu na voljo s tremi ravnmi opreme in pestro ponudbo pogonskih agregatov. Bencinski par predstavljata 0,9-litrski twin air turbo z močjo 77 kilovatov (105 KM) in navorom 145 Nm ter 1,4-litrski t-jet z močjo 88 kilovatov (120 KM) in navorom 215 Nm, dizelsko trojico pa 1,3-litrski multijet II z močjo 63 kilovatov (85 KM) in navorom 200 Nm ter dva 1,6-litrska multijeta, šibkejši s 77 kilovati (105 KM) moči in 320 Nm navora ter močnejši z 88 kilovati (120 KM) moči in enako 320 Nm navora.
Najnižji klin cenovne lestvice se po uradnem ceniku in z že vključenim kar obveznim popustom začne pri 15.060 evrih in konča, vsaj kar zadeva serijske pakete opreme, pri 20.200 evrih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje