Vloga "spremljevalk" razstavljenih vozil na avtomobilskih salonih je v dneh, ko se po dvoranah sprehajajo predstavniki medijev, osredotočena predvsem na zbujanje dodatne pozornosti, ko dvorane zasedejo obiskovalci, pa vsaj nekatere prevzamejo drugačno vlogo. Pri večini znamk so namreč dodaten vir informacij o posameznem vozilu, hkrati pa budno spremljajo, kaj se dogaja z njihovim varovancem. Nemalo obiskovalcev namreč poskuša iz razstavljenih vozil odnesti tudi kakšen spominček. Brez nadzora bi bila verjetno podoba "ostankov" po nekaj dnevih sejma prav nenavadna.
Na mednarodnem avtomobilskem salonu v Parizu čaka spremljevalke - in ponekod tudi spremljevalce - vozil naporno delo vse do 14. oktobra. Nekaj utrinkov s prvih dni, namenjenih medijem, pa v fotogaleriji.
Foto: Newspress
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje