V začetku prihodnjega leta bo Peugeot k nam pripeljal model 5008 – nov 453 cm dolg enoprostorec v nižjem srednjem razredu se bo ponašal z udobjem in prostornostjo, v ponudbi pa bo kot 5-sedežnik ali z dodatnima dvema sedežema zadaj v prtljažnem prostoru, ki sicer v osnovni izvedbi meri več kot 580 litrov. V peugeota 5008 bodo vgrajevali dva bencinska in štiri dizelske HDI-motorje.
Medtem ko modela 5008 še nismo potipali, pa smo pred dnevi v Sloveniji že pozdravili in tudi prevozili nekaj kilometrov z dvema drugima peugeotovima novincema – prvi je model 3008, drugi pa 308CC.
Poseben štirikolesni pogon
"Crossover" 3008 je po zasnovi in obliki križanec, ki združuje značilnosti športnega terenca, enoprostornca in kombilimuzine. 436 cm dolgo vozilo s pogonom na prednji kolesi se ponaša s prilagodljivo in svetlo notranjostjo in z nekaterimi tehničnimi popestritvami. Bencinski 1,6-litrski pogonski agregat zmore ali 88 ali 110 kW, dizelski pa so 1,6- ali 2-litrski moči med 80 in 120 kW. Peugeot 3008 bo od leta 2011 tudi prvi avtomobil skupine PSA Peugeot Citroen, ki bo opremljen s HYbrid4 tehnologijo, kar pomeni neke vrste štirikolesnega pogona, saj prednji kolesi poganja dizelski motor, zadnji pa elektromotor. Tehnologija bo pomenila občutno zmanjšanje porabe goriva in seveda manj izpustov CO2. Cene Peugeota 3008 se začno malo pod 20 tisoč evrov, letos načrtujejo, da jih bodo prodali 285.
Šobe za ogrevanje vratu
CC pa je oznaka za kupe-kabriolet, model z zložljivo trdno streho, ki jih je Peugeot postavil na cesto že več kot 650 tisoč – začelo se je z modelom 206CC leta 2000, potem je sledil 307CC, nato 207CC, zdaj je tu 308CC - tako je Peugeot vodilni proizvajalec tovrstnih avtomobilov na svetu. Tudi 308CC je eleganten in dinamičen, štirisedežnik pa ponuja tudi kopico drobnih novosti za razvajanje in večje udobje – med drugim sta v vzglavnikih prednjih sedežev šobi sistema "airwave", ki s pišem toplega zraka ogrevata vratove voznika in sovoznika. Za varovanje potnikov pa skrbi tudi stranska varnostna blazina za zaščito glave. Avtomobil poganjata: ali 1,6-litrski turbinski s 110 kW ali pa 2-litrski 103-kilovatni dizelski HDI, šibkejša (dizelski in bencinski) pa bosta na voljo pozneje. Zdaj najcenejši 308CC stane 25.900 eurov, s šibkejšim agregatom pa se bo cena potem spustila pod 24 tisoč. Letos bi jih radi prodali 70.
Janez Martinčič/Marko Radmilovič/J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje