Koncern PSA bo v začetku junija podal prve uradne podatke o nasledniku modela 307, do takrat pa ljubiteljem francoskih levčkov preostanejo le neuradne informacije.
Če jim je verjeti, potem bo model ohranil skoraj enake dimenzije kot predhodnik. Tako lahko ugibamo, da primarni cilj peugeotovih inženirjev ni bil več udobje za potnike, ampak dvig kakovosti in voznih sposobnosti avtomobila.
Močnejši motor za 308
Potrditev je tudi podatek, da je šibek 1,4-litrski bencinski motor že pometen pod preprogo, namesto njega pa bo pod motorni pokrov novega modela skrit 1,6-litrski motor, ki so ga Francozi razvili skupaj z BMW-jem. Poleg močnejšega motorja 88 kW/120 KM pa bo peugeotove oboževalce razveselil tudi 2,2-litrski dizelski agregat, ki razvije 125 kW/170 KM, kot tudi športna izvedba, ki bo na vrsto prišla nekoliko pozneje. Za oznako RC bo 2-litrski turbo bencinar, ki bo premogel 162 kW/220 KM.
Obeta se tudi crossover
Kar zadeva karoserijske izvedbe, bo kupcem poleg kompakta na voljo še karavan in zapeljivi CC. Ugiba se tudi, da naj bi zelena luč zasvetila tudi za različico crossover.
Kakorkoli že, novi peugeot 308 se bo prvič v soju žarometov predstavil že to jesen na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje