Prvi renaultov model z oživljeno oznako gordini bo twingo. Ta naj bi bil na voljo marca prihodnje leto, pozneje istega leta pa naj bi na trg zapeljal tudi clio gordini. Foto: Renault
Prvi renaultov model z oživljeno oznako gordini bo twingo. Ta naj bi bil na voljo marca prihodnje leto, pozneje istega leta pa naj bi na trg zapeljal tudi clio gordini. Foto: Renault

Gordini je za Renault približno to, kar je Abarth za Fiat. Morda so se prav zaradi oživitve Abartha tudi Francozi odločili za podobno potezo.

Podjetje Gordini je ustanovil Amedee Gordini, v Italiji rojen dirkač in kasneje znani inženir v svetu dirkalnega športa. V letih 1950 in 1956 je bil tudi del karavane formule ena. V šestdesetih je Gordini prodal svoje podjetje Renaultu, v tem času pa je zanje predelal modele dauphine, renault 8 in renault 12. Zanje je bila značilna modra barva z dvema belima črtama.

Najprej twingo, nato še clio
Prvi model, ki bo nosil značko gordini, bo twingo. Za osnovo naj bi Francozi vzeli model twingo renault sport, ki ga poganja 1,6-litrski motor z največjo močjo 98 kilovatov (133 KM) in 160 Nm navora. Pričakovati je, da bo motor ostal enak, ali ga bodo še dodatno "navili" za zdaj ni znano. Twingo gordini bo obut v 17-palčna aluminijasta platišča, ki bodo modra. V notranjosti pa bodo voznika in sovoznika pričakali športni sedeži z gordinijevim znakom.

K serijski opremi pa spadata še klimatska naprava in sistem ESP, ki se ga bo dalo po želji izključiti.