Renault twingo RS ima izrazito športni videz, sicer pa je precej podoben v Parizu predstavljenemu konceptu. Foto: Renault
Renault twingo RS ima izrazito športni videz, sicer pa je precej podoben v Parizu predstavljenemu konceptu. Foto: Renault
Twingo RS
Osnovna cena twinga sport znaša 13.400 evrov. Foto: Renault
Renault clio RS F1 TEAM R27
Renault clio RS F1 TEAM R27 s 145 kW moči pri nižjih obratih sicer omogoča povsem mirno in nedolžno vožnjo, če pa stopalko za plin pohodite nekoliko bolj odločno, se to hitro spremeni ... Foto: Renault

Lahko bi rekli, da je prihrumel renaultov twingo sport, no, v resnici pa v tovarni Renault v Novem mestu vsak dan tridesetkrat zahrumi – toliko športnih twingov namreč vsak dan tam izdelajo –, vsaj za zdaj.

Če bi vprašali, kako izgleda, bi vas spomnil na oblikovalsko študijo twingo concept, ki smo jo pred dvema letoma gledali na avtomobilski razstavi v Parizu. Takrat je bilo kar težko verjeti, da bi novi twingo lahko bil tako atraktiven, atletski. V resnici se je potem twingo predstavil v oblikovalsko bolj "ljudski" izvedbi, novi twingo renault sport pa je pravzaprav v mnogih potezah tisto, kar je takrat bil koncept, študija.

Prepoznaven videz in zvok
Športni videz zunaj in znotraj pa ni kakšna prevara, športne občutke nadgradi tudi vgrajena tehnika. Ob prirejenem podvozju (serijsko je sport, za doplačilo pa še bolj športni cup), blažilnikih, zavorah in vsem ostalem, kar omogoča bolj športne prijeme, če želimo, je pod prednjim pokrovom skrit 1,6-litrski 98-kilovatni atmosferski bencinski motor, ki so mu namenili tudi poseben zvok, tako da je avto prepoznaven tudi po zvoku, ne samo po videzu. Avtomobil (tudi z bogato serijsko opremo) stane 13.400 eurov, ceno pa "renojevci" zanimivo razčlenijo: po 100 eurov za vsako konjsko moč (teh je 133), zadnjega stotaka pa za klimatiziran, primerno ozvočen bivalni prostor s štirimi sedeži in prijetno opremo.

Po modelih clio in megane renault sport so pri Renaultu torej svoje znanje iz izkušnje iz sveta avtomobilizma zdaj prenesli še v manjši model twingo.

Poslušajte celo oddajo Avtomobilsko prometne minute.

Clio RS ni za "hrbteničarje"
Pa zdajle dodajmo vtis še o modelu, ki nam je pred dnevi padel v potne roke. Renault clio RS F1 TEAM R27 je polni naziv športnika, sicer pa gre za clio RS, ki je še malo nižji in trši, pa okrašen z nalepkami, ki spominjajo na renaultove uspehe v F1 v letih 2005 in 2006. Športnika poganja 2-litrski bencinski 4-valjnik s 145 kW moči, menjalnik je 6-stopenjski ročni. Naš testni avto je bil odet v izrazito rumeno barvo, tako da ga na cesti tudi zaradi tega težko zgrešite. Avtomobil sicer z motorjem pri nižjih obratih omogoča tudi povsem mirno in nedolžno vožnjo, vendar ga zaradi vseh drugih športnih značilnosti "hrbteničarjem" vseeno ne bi priporočal.

Da clia RS F1 ne bodo izdelali v pretirano velikih količinah, najbrž zagotavlja pritrjena ploščica med sedežema, na kateri je vgravirana tudi serijska številka – če je ta recimo 1….(kot je zapisano v cliu, ki nas prevaža), še gre, če pa bi pisalo, recimo, 225 tisoč, pa bi to ne bilo več tako zelo ekskluzivno …