Največji in najprestižnejši razred Mercedes-Benzovih SUV-jev bo tudi v najnovejši izdaji kupce osvajal z vrhunskimi voznimi lastnostmi in udobjem.
V vozilu, ki meri v dolžino 5,12 metra, je dovolj prostora za sedem sedežev. Kljub visokemu podvozju SUV-ja s štirikolesnim pogonom, pa po prepričanju konstruktorjev potniška kabina 1,85 metra visokega GL-a ponuja tudi dovolj višine za raven udobja primerljivo z največjo hišno limuzino. Z njo je mogoče primerjati tudi ponudbo opreme, med katero izstopajo številni asistenčni sistemi, vključno s tistimi, ki skrbijo za varnost. GL bo tako prvič že v osnovni različici opremljen z Mercedes-Benzovimi sistemi za opozarjanje in preprečevanje trčenja, spremljanje utrujenosti voznika in zaznavanje nevarnega bočnega vetra.
Razredu ustrezna bo tudi ponudba pogonskih agregatov. Različico GL 350 bo poganjal dizelski šestvaljnik z gibno prostornino 2.987 kubičnih centimetrov, močjo 190 kilovatov (258 KM) in navorom 620 Nm. V različici GL 500 pa bo vgrajen bencinski osemvaljnik z gibno prostornino 4.663 kubičnih centimetrov, močjo 320 kilovatov (435 KM) in navorom 700 Nm. Najzahtevnejšim kupcem pa bodo seveda ponudili tudi oplemeniteno različico GL 63 AMG s 5,5-litrskim bencinskim osemvaljnikom, ki bo zmogel 410 kilovatov (557 KM) moči in 760 Nm navora.
Za najcenejšo različico GL 350 bodo morali kupci na domačem nemškem trgu odšteti 60.900 evrov, za GL 500 79.500 evrov, za GL 63 AMG pa 109.500 (priporočene cene izdelovalca, brez dajatev). Na slovenski trg bo novinec pripeljal predvidoma novembra letos.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje